loading...

98music01

متن آهنگ محسن مقیاسی ازم بگذر همه چی خوب بود که یه روز خواستم تنهات بذارم بگذرم از تو و یکی دیگه به جات بیارم همه چی خوب بود که یه روز خواستم باهات نمونم دیگه چقد بدی کردم خودم اینو میدونم د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 64 یکشنبه 19 اسفند 1397

متن آهنگ محسن مقیاسی ازم بگذر

همه چی خوب بود که یه روز خواستم تنهات بذارم

بگذرم از تو و یکی دیگه به جات بیارم

همه چی خوب بود که یه روز خواستم باهات نمونم

دیگه چقد بدی کردم خودم اینو میدونم

دیگه میخوام بهت بگم من نمیخوام از پیشت برم من

حاضرم هر چی که میخوای عشقمو قلبمو جونمو بدم من

دیگه میخوام بهت بگم من نمیخوام از پیشت برم من

محسن مقیاسی ازم بگذر,کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن مقیاسی ازم بگذر ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام محسن مقیاسی ازم بگذر,دانلود آهنگ محسن مقیاسی ازم بگذر با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن مقیاسی ازم بگذر ,Download Music,دانلود آهنگ جدید محسن مقیاسی ازم بگذر,متن آهنگ,متن آهنگ محسن مقیاسی ازم بگذر ,

 

حاضرم هر چی که میخوای عشقمو قلبمو جونمو بدم من

این دفعه رو ازم بگذر با اینکه خیلی سخته

با اینکه میدونم دلت ازم خیلی شکسته

این دفعه رو ازم بگذر واسم نمونده راهی

فراموشم بکن اگه کردم یه اشتباهی

دیگه میخوام بهت بگم من نمیخوام از پیشت برم من

حاضرم هر چی که میخوای عشقمو قلبمو جونمو بدم من

دیگه میخوام بهت بگم من نمیخوام از پیشت برم من

حاضرم هر چی که میخوای عشقمو قلبمو جونمو بدم من

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 http://www.jenabmusic.com







برچسب ها محسن مقیاسی ازم بگذر کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن مقیاسی ازم بگذر دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام محسن مقیاسی ازم بگذر دانلود آهنگ محسن مقیاسی ازم بگذر با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن مقیاسی ازم بگذر Download Music دانلود آهنگ جدید محسن مقیاسی ازم بگذر متن آهنگ متن آهنگ محسن مقیاسی ازم بگذر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو