loading...

98music01

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک عاشق دیوونه ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل رامین بی باک عاشق دیوونه  ,دانلود آهنگ بیکلام رامین بی باک عاشق دیوونه ,متن آهنگ رامین بی باک عاشق دیوونه  ,دانلود آهنگ,دانل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 69 یکشنبه 19 اسفند 1397

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک عاشق دیوونه ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل رامین بی باک عاشق دیوونه  ,دانلود آهنگ بیکلام رامین بی باک عاشق دیوونه ,متن آهنگ رامین بی باک عاشق دیوونه  ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ رامین بی باک عاشق دیوونه  با کیفیت 320,رامین بی باک عاشق دیوونه ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول رامین بی باک عاشق دیوونه  ,متن آهنگ,

متن آهنگ رامین بی باک عاشق دیوونه

 

چی میشه بگی

که دلتنگیات باز دوباره تورو داره میکشه به خونه

چی میشه بگی دلت تنگ شده واسه دیوونه بازیام نگی توو دلت میمونه 

ای وای از دلم اگه از تو بی خبر باشه هیچکسی جز خودت نمیتونه توو دلم جا شه

ای وای از دلم اگه از تو بی خبر باشه هیچکسی جز خودت نمیتونه توو دلم جا شه

فقط چشای تو قلبمو میلرزونه حس میون ما رو آخه کی میدونه

دنیا منو از چی میترسونه تو داری ی عاشق دیوونه    

فقط چشای تو قلبمو میلرزونه حس میون ما رو آخه کی میدونه

دنیا منو از چی میترسونه تو داری ی عاشق دیوونه

توو عمق چشام میبینی خودت چجوری دوست دارم

عشق من مال تویه همیشه دنبال تویه غیر تو مگه کیو دارم

ای وای از دلم اگه از تو بی خبر باشه هیچکسی جز خودت نمیتونه توو دلم جا شه

ای وای از دلم اگه از تو بی خبر باشه هیچکسی جز خودت نمیتونه توو دلم جا شه

فقط چشای تو قلبمو میلرزونه حس میون ما رو آخه کی میدونه

دنیا منو از چی میترسونه تو داری ی عاشق دیوونه    

فقط چشای تو قلبمو میلرزونه حس میون ما رو آخه کی میدونه

دنیا منو از چی میترسونه تو داری ی

عاشق دیوونه

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 http://www.jenabmusic.com/98883/music-asheghe-divoone.html







برچسب ها دانلود آهنگ جدید رامین بی باک عاشق دیوونه کد آهنگ پیشواز ایرانسل رامین بی باک عاشق دیوونه دانلود آهنگ بیکلام رامین بی باک عاشق دیوونه متن آهنگ رامین بی باک عاشق دیوونه دانلود آهنگ دانلود آهنگ رامین بی باک عاشق دیوونه با کیفیت 320 رامین بی باک عاشق دیوونه دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول رامین بی باک عاشق دیوونه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو