loading...

98music01

آهنگ این چه حسیه سهراب پاکزاد و امیر طبریکاور آلبوم زیر بارون» شاعر : سهراب پاکزاد» آهنگ ساز : سهراب پاکزاد و امیر طبری» تنظیم : نیما وارستهآروم ، آروماین چه حسیهآروم آروم ، تو گوشم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 87 دوشنبه 20 اسفند 1397


آهنگ این چه حسیه سهراب پاکزاد و امیر طبری
کاور آلبوم زیر بارون» شاعر : سهراب پاکزاد
» آهنگ ساز : سهراب پاکزاد و امیر طبری
» تنظیم : نیما وارسته
آروم ، آروم

این چه حسیه

آروم آروم ، تو گوشم بگو که می مونی
هر شب ، هر روز ، هر لحظه به یادم می مونی
ذره ذره از عشقت ، من دارم می میرم
من تو فکرم چه جوری دستاتو بگیرم
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام


این چه حسیه ، چه حالیه ، چرا من رو هوام
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حسیه ، چه حالیه ، چرا من رو هوام


آروم آروم ، تو گوشم بگو که می مونی
هر شب ، هر روز ، هر لحظه به یادم می مونی
ذره ذره از عشقت ، من دارم می میرم
من تو فکرم چه جوری دستاتو بگیرم
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حس و حالیه ، آخه چرا من رو هوام
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حس و حالیه ، آخه چرا من رو هوام

این چه حسیه

آروم آروم ، تو گوشم بگو که می مونی
هر شب ، هر روز ، هر لحظه به یادم می مونی
ذره ذره از عشقت ، من دارم می میرم
من تو فکرم چه جوری دستاتو بگیرم
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حسیه ، چه حالیه ، چرا من رو هوام
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حس و حالیه ، آخه چرا من رو هوام







برچسب ها دانلود آهنگ Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل این چه حسیه سهراب پاکزاد و امیر طبری دانلود آهنگ بیکلام این چه حسیه سهراب پاکزاد و امیر طبری این چه حسیه سهراب پاکزاد و امیر طبری کد آهنگ پیشواز همراه اول این چه حسیه سهراب پاکزاد و امیر طبری دانلود آهنگ این چه حسیه سهراب پاکزاد و امیر طبری با کیفیت 320 متن آهنگ این چه حسیه سهراب پاکزاد و امیر طبری متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید این چه حسیه سهراب پاکزاد و امیر طبری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو