loading...

98music01

آهنگ این روزا که میخندی امیر فرجامخودت حتی نمیدونی منو وابسته تر کردیچقدر زود منصرف میشم ازت میخوام که برگردیبدونِ تو نمیتونم همه عشقم به تو راست بودفقط اینو بدون این اشتباه از روی احساس بودمن این روز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 60 دوشنبه 20 اسفند 1397


آهنگ این روزا که میخندی امیر فرجام

خودت حتی نمیدونی منو وابسته تر کردی
چقدر زود منصرف میشم ازت میخوام که برگردی
بدونِ تو نمیتونم همه عشقم به تو راست بود
فقط اینو بدون این اشتباه از روی احساس بود

من این روزاتو دوست دارم همین روزا که میخندی
نگاهت میکنم وقتی چشات و ناز می بندی
تو آغوشِ تو می خوابم همه حسم شده عادت
یه دنیا هم نمی تونن بگن برگرد از این حالت
یه دنیا هم نمی تونن بگن برگرد از این حالت

آهسته پا به پای تو قدم که میزنم
عطری که می مونه ازت به روی پیرهنم
موهاتو رو به آینه شونه که میکنی


وقتی منو با گریه هات بهونه میکنی
آهسته پا به پای تو قدم که میزنم
عطری که می مونه ازت به روی پیرهنم
موهاتو رو به آینه شونه که میکنی
وقتی منو با گریه هات بهونه میکنی

من این روزاتو دوست دارم همین روزا که میخندی
نگاهت میکنم وقتی چشات و ناز می بندی
تو آغوشِ تو می خوابم همه حسم شده عادت
یه دنیا هم نمی تونن بگن برگرد از این حالت
یه دنیا هم نمی تونن بگن برگرد از این حالت

من این روزاتو دوست دارم

یه دنیا هم نمی تونن بگن
برگرد از این حالت

من این روزاتو دوست دارم همین روزا که میخندی
نگاهت میکنم وقتی چشات و ناز می بندی
تو آغوشِ تو می خوابم همه حسم شده عادت
یه دنیا هم نمی تونن بگن برگرد از این حالت
یه دنیا هم نمی تونن بگن برگرد از این حالت







برچسب ها دانلود آهنگ Download Music متن آهنگ این روزا که میخندی امیر فرجام کد آهنگ پیشواز ایرانسل این روزا که میخندی امیر فرجام دانلود آهنگ جدید این روزا که میخندی امیر فرجام کد آهنگ پیشواز همراه اول این روزا که میخندی امیر فرجام دانلود آهنگ بیکلام این روزا که میخندی امیر فرجام این روزا که میخندی امیر فرجام متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ این روزا که میخندی امیر فرجام با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو