loading...

98music01

,    ,    دانلود اهنگ mp3 محلی خدایا خود ببین خیلی جوونم,    اهنگ mp3 خدایا خود ببین خیلی جوونم از عباس بابایی,    دانلود آهنگ mp3 خدایا خود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 69 چهارشنبه 04 دی 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 محلی خدایا خود ببین خیلی جوونم
,    اهنگ mp3 خدایا خود ببین خیلی جوونم از عباس بابایی
,    دانلود آهنگ mp3 خدایا خود ببین خیلی جوونم از رضا کرد
,    دانلود اهنگ mp3 اعدامی خدایا خود ببین خیلی جوونم
,    خدایا خود ببین خیلی جوونم رضا کرد
,    اهنگ mp3 خدایا خود ببین خیلی جوونم رضا کرد
,    دانلود اهنگ mp3 جدید اعدامی خدایا خود ببین خیلی جوونم
,    خدایا خود ببین خیلی جوانم
,    خدایا خود ببین رضا کرد
,    دانلود موزیک محلی صوتی mp3
,   

 

https://sevilmusic.com/article/20958/

وسط شلوغ نکن جاانم ♪♬
✿✿ خدایا خود ببین خیلی تباهم ♪♬ ♪♬
خدایا خود ببین خیلی جوونم ♪♬
↜✿ دو سال عمرو در بند زندونم ♪♬
✿ دو سال عمرو در بند زندونم ♪♬
خود ندانم چرا زندونیم من ♪♬
✿✿ خود ندانم چرا زندونیم من ♪♬
حکم من را دهند اعدامیم من ♪♬
✿✿ حکم من را دهند اعدامیم من ♪♬
روز میشمارم، در بند زندان ♪♬
✿ روز میشمارم، در بند زندان ♪♬
کی میکشند بالای دارم من دهم خون ♪♬

 

✿✿ ملاقاتی ندارم از نداری ♪♬
✿ شب خود سر کنم با گریه زاری ♪♬
شب خود سر کنم با گریه زاری ♪♬
✽ امیدم نا امیده از زمونه ♪♬
امیدم نا امیده از زمونه ♪♬
✽ دل من پرخونه اشکم روونه ♪♬
دل من پرخونه اشکم روونه ♪♬
✽ روز میشمارم در بند زندون ♪♬
روز میشمارم در بند زندون ♪♬
✽ کی میکشند بالای دارم من دهم خون ♪♬

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 محلی خدایا خود ببین خیلی جوونم اهنگ mp3 خدایا خود ببین خیلی جوونم از عباس بابایی دانلود آهنگ mp3 خدایا خود ببین خیلی جوونم از رضا کرد دانلود اهنگ mp3 اعدامی خدایا خود ببین خیلی جوونم خدایا خود ببین خیلی جوونم رضا کرد اهنگ mp3 خدایا خود ببین خیلی جوونم رضا کرد دانلود اهنگ mp3 جدید اعدامی خدایا خود ببین خیلی جوونم خدایا خود ببین خیلی جوانم خدایا خود ببین رضا کرد دانلود موزیک محلی صوتی mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو