loading...

98music01

آهنگ سهم من امیر رشیدیان بابک مافیتو نبودی اما یاد تو اینجا بودحال من با یادت مثل اون وقتا بودخوبه که برگشتی توی این روزای سختهیچ چیز این جوری منو خوشحال نکردسهم من موهای توسهم تو شونه ی منسر بذار رو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 90 جمعه 24 اسفند 1397

آهنگ سهم من امیر رشیدیان بابک مافی

تو نبودی اما یاد تو اینجا بود
حال من با یادت مثل اون وقتا بود
خوبه که برگشتی توی این روزای سخت
هیچ چیز این جوری منو خوشحال نکرد

سهم من موهای تو
سهم تو شونه ی من
سر بذار رو شونه هام
عشق دیوونه ی من
مثل اون وقتا بخند
دل پُر از دلشورست
هنوزم با خنده هات
آرامش تو خونست


آرامش تو خونست..

حالا که برگشتی
حالا که اینجایی
منو راحت کن از
اینهمه تنهایی

سهم من موهای تو
سهم تو شونه ی من
سر بذار رو شونه هام
عشق دیوونه ی من
مثل اون وقتا بخند
دل پُر از دلشورست
هنوزم با خنده هات
آرامش تو خونست
آرامش تو خونست..







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو