loading...

98music01

,    دانلود اهنگ چه عالیه از فرجام,    دانلود آهنگ جدید امیر فرجام عشقم,    دانلود آهنگ امیر فرجام رمانتیک,    دانلود موزیک ویدیو چه عالیه ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 135 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398



,    دانلود اهنگ چه عالیه از فرجام
,    دانلود آهنگ جدید امیر فرجام عشقم
,    دانلود آهنگ امیر فرجام رمانتیک
,    دانلود موزیک ویدیو چه عالیه امیر فرجام
,    دانلود آهنگ وقتی تو کنارمی
,    دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بهت عادت کردم
,    دانلود آهنگ امیر فرجام خوشبختی
,    دانلود آهنگ امیر فرجام عشق شیرین
,    دانلود آهنگ جدید امیر فرجام زندگی با تو

,   

 

وقتی تو کنارمی

غیره مهربونیات

عالیه حسو حالمون
وقتی که تو با منی تویه دلم پر میزنی
وقتی با مهربونی به قلبه من سر میزنی

چه عالیه , چه عالیه

اینکه برام ستاره ای تولده دوباره ای

اینکه تو دنیا تو تنها عشقه موندگارمی

چه عالیه , چه عالیه , چه عالیه

وقتی تو کنارمی یه دنیا عشقه بینمون

دوست داریم همدیگه رو قد تمومه آسمون

غیر مهربونی نیست هیچی دیگه تو قلبمون

دستمون تو دست هم عالیه حسو حالمون

وقتی تو کنارمی

یه دنیا عشقه بینمون

دوست داریم همدیگه رو قد تمومه آسمون

غیر مهربونی نیست هیچی دیگه تو قلبمون

دستمون تو دست هم عالیه حسو حالمون

♫   ♫   ♫   ♫

اینکه یه دنیایی برام

میذارمت رویه چشام

اینکه تو شدی نفسم برام تویی همه کسم , چه عالیه

همین که عاشقت شدم تورو میخوام واسه خودم

از بس تو رو دوست دارم چشم از تو بر نمیدارم

چه عالیه , چه عالیه , چه عالیه , چه عالیه

وقتی تو کنارمی یه دنیا عشقه بینمون

دوست داریم همدیگه رو قد تمومه آسمون

غیر مهربونی نیست هیچی دیگه تو قلبمون

دستمون تو دست هم عالیه حسو حالمون

وقتی تو کنارمی

یه دنیا عشقه بینمون

دوست داریم همدیگه رو قد تمومه آسمون

غیر مهربونی نیست هیچی دیگه تو قلبمون

دستمون تو دست هم

عالیه حسو حالمون

http://next1.ir

 

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ چه عالیه از فرجام دانلود آهنگ جدید امیر فرجام عشقم دانلود آهنگ امیر فرجام رمانتیک دانلود موزیک ویدیو چه عالیه امیر فرجام دانلود آهنگ وقتی تو کنارمی دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بهت عادت کردم دانلود آهنگ امیر فرجام خوشبختی دانلود آهنگ امیر فرجام عشق شیرین دانلود آهنگ جدید امیر فرجام زندگی با تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو