loading...

98music01

,    ,    دانلود اهنگ پرگارمو دور تو گشتن شده کارم,    یه خواهش دیگه موهاتو نباف دلم لک زده واسه پیچ و تابش,    یه خواهش دیگه موهاتو نبافش ر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 664 دوشنبه 05 فروردین 1398


,    
,    دانلود اهنگ پرگارمو دور تو گشتن شده کارم
,    یه خواهش دیگه موهاتو نباف دلم لک زده واسه پیچ و تابش
,    یه خواهش دیگه موهاتو نبافش ریمیکس
,    دانلود آهنگ یه خواهش از فرزاد فرزین
,    اهنگ یه خواهش دیگه موهاتو نبافش دلم لک زده واسه پیچ و تابش
,    دانلود اهنگ یه خواهش دیگه موهاتو نبافش
,    متن آهنگ یه خواهش فرزاد فرزین
,    دانلود ریمیکس اهنگ یه خواهش دیگه موهاتو نبافش
,    دانلود یه خواهش دیگه موهاتو نبافش

 

 

 

دانلود اهنگ پرگارم دور تو گشتن شده کارم
در مرکز قلبم تو رو داشتن شده کارم
من دایره رسون نقطه قلبم
یعنی قلبم قلبم
تو تموم هستی من هستی بی تو سلبم سلبم

 

با چشایی که تو داری کل زیبایی دنیا رو نمیخوای
با موهایی که تو داری موج خوش رقصی دریارو نمیخوای باد مست تو موهات غرق رویا
یه خواهش دیگه موهاتو نبافش دلم لک زده واسه پیچ و تابش
یه دریا پس موهای رهاته یه خرمن تو مسیر شونه هاته
یه خواهش دیگه موهاتو نبافش دلم لک زده واسه پیچ و تابش
یه دریا پس موهای رهاته یه خرمن تو مسیر شونه هاته

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین یه خواهش با لینک مستقیم

میترسم از خودم از بس عاشق شدم دور تو گشتن من برام طوافه
دریای خالیه این چشما عالیه پیش چشمای تو کارم اعترافه اعترافه  اعترافه 
یه خواهش دیگه موهاتو نبافش دلم لک زده واسه پیچ و تابش
یه دریا پس موهای رهاته یه خرمن تو مسیر شونه هاته
یه خواهش دیگه موهاتو نبافش دلم لک زده واسه پیچ و تابش
یه دریا پس موهای رهاته یه خرمن تو مسیر شونه هاته
یه خواهش دیگه موهاتو نبافش دلم لک زده واسه پیچ و تابش
یه دریا پس موهای رهاته یه خرمن تو مسیر شونه هاته
یه خواهش دیگه موهاتو نبافش دلم لک زده واسه پیچ و تابش
یه دریا پس موهای رهاته یه خرمن تو مسیر شونه هاته

http://rozmusic.com

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ پرگارمو دور تو گشتن شده کارم یه خواهش دیگه موهاتو نباف دلم لک زده واسه پیچ و تابش یه خواهش دیگه موهاتو نبافش ریمیکس دانلود آهنگ یه خواهش از فرزاد فرزین اهنگ یه خواهش دیگه موهاتو نبافش دلم لک زده واسه پیچ و تابش دانلود اهنگ یه خواهش دیگه موهاتو نبافش متن آهنگ یه خواهش فرزاد فرزین دانلود ریمیکس اهنگ یه خواهش دیگه موهاتو نبافش دانلود یه خواهش دیگه موهاتو نبافش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو