loading...

98music01

متن آهنگ جدید امین رستمی به نام دیوونگی با تو دنیامون آرومه , چشمات رو به رومه کی چشماش مثله تو انقدر معصومه وقتایی که دلگیرم , دو تا دستت میگیرم من زندم چون واسه چشمات میمیرم از تو چشمام میخونی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 79 دوشنبه 22 مرداد 1397

متن آهنگ جدید امین رستمی به نام دیوونگی با تو

دنیامون آرومه , چشمات رو به رومه

کی چشماش مثله تو انقدر معصومه

وقتایی که دلگیرم , دو تا دستت میگیرم

من زندم چون واسه چشمات میمیرم

از تو چشمام میخونی , طب عشقو به آسونی

 

دردامو از همه بهتر میدونی

فقط با تو میخوام , پر میشه هوای چشمام

تویی تنها نقطه روشنه این روزهام

حال خوبیه دیوونگی با تو

چقدر دوس دارم دیوونگیاتو

حال ما دو تا همینه همیشه

هیشکی مثل ما دیونه نمیشه

آره زندگی کنار تو خوبه

خوبه حالمو دله من میکوبه

باید آسمون همیشه بهاره

آره عاشقی دیوونگی داره

دوست دارم دارم , دلو به دله تو میسپارم

تنها بودم تنها , حالا تو رو تو دلم دارم

دو تا عاشق مثل هم , دو تا دیوونه ی بی آزار

حالشون خوبه بی دلیل , دو تا دیوونه دو تا بیمار

حال خوبیه دیوونگی با تو

چقدر دوس دارم دیوونگیاتو

حال ما دو تا همینه همیشه

هیشکی مثل ما دیوونه نمیشه

آره زندگی کنار تو خوبه

خوبه حالمو دله من میکوبه

باید آسمون همیشه بهاره

آره عاشقی دیوونگی داره

دانلود آهنگ جدید امین رستمی بنام دیوونگی با تو در نیوسانگ

دانلود آهنگ

 

منبع نیو سانگ

http://new-song.ir

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو