loading...

98music01

عشق من ناز نکن بغض ما پایون می گیرهیه روزی دست زمونه تورو از من می گیرهوقتی تنها با تو بودن واسه من زندگیهتورو دیدن تورو خواستن رو کی از می گیرهعشق من قلب این عاشق با تو آروم می گیرههمه ناله های من از

♥حسـ ــین♥ بازدید : 78 چهارشنبه 14 فروردین 1398

عشق من ناز نکن بغض ما پایون می گیره
یه روزی دست زمونه تورو از من می گیره

وقتی تنها با تو بودن واسه من زندگیه
تورو دیدن تورو خواستن رو کی از می گیره

عشق من قلب این عاشق با تو آروم می گیره
همه ناله های من از نگاه دوریه


http://btab74.rozblog.com/post/148

 


تو رو دیدن تو رو خواستن تو رو هر جا می بینم
بی تو و عشق تو من همیشه تنها می مونم

عشق من عاشقتم تکرار هر شبانته
همه حرفام به خدا از عشق و از صداقته
با تو بودن توی دنیا واسه من نهایته
*****
عشق من بی کسی شب با تو پایون می گیره
همه رگ هام از حرارت نگات خون می گیره
ح
با تو بودن توی دنیال واسه من نهایته
تو گمون کردی بری خاطره هاتم می میره

روزای رفته برام رنگ سیاهی می گیره
اگه صد بهار و پاییز واسه تو گریه کنم

نمیتونم که تورو همیشه از یاد ببرم

من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه .........







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو