loading...

98music01

,    آهنگ نرگس بیمار تو گشته پرستار من,    نرگس بیمار تو گشته پرستار من سالار عقیلی,    متن شعر نرگس بیمار تو گشته پرستار من,    دلم از نرگس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 415 دوشنبه 19 فروردین 1398


,    آهنگ نرگس بیمار تو گشته پرستار من
,    نرگس بیمار تو گشته پرستار من سالار عقیلی
,    متن شعر نرگس بیمار تو گشته پرستار من
,    دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است شجریان
,    تصنیف نرگس بیمار تو گشته پرستار من
,    نرگس بیمار تو سالار عقیلی
,    دانلود آهنگ دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است
,    از عشق تو شیدا شدم از عشق تو رسوا شدم
,    دانلود آهنگ رسم تو عاشق کشی شیوه من عاشقی

 

 

 ,    آهنگ نرگس بیمار تو گشته پرستار من

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**پخش بزودی*

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این آهنگ درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها آهنگ نرگس بیمار تو گشته پرستار من نرگس بیمار تو گشته پرستار من سالار عقیلی متن شعر نرگس بیمار تو گشته پرستار من دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است شجریان تصنیف نرگس بیمار تو گشته پرستار من نرگس بیمار تو سالار عقیلی دانلود آهنگ دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است از عشق تو شیدا شدم از عشق تو رسوا شدم دانلود آهنگ رسم تو عاشق کشی شیوه من عاشقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو