loading...

98music01

کد آهنگ پیشواز همراه اول من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه ,دانلود آهنگ من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه,Download Music,متن آهنگ من ه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 110 چهارشنبه 21 فروردین 1398

کد آهنگ پیشواز همراه اول من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه ,دانلود آهنگ من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه,Download Music,متن آهنگ من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه ,دانلود آهنگ,من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه,

 

 

عشق من ناز نکن  بغض (عمر) ما پایون میگیره
یه روزی دست زمونه تو رو از من میگیره
وقتی تنها با تو بودن واسه من زندگیه
تو رو دیدن تو رو خواستن رو کی از من میگیره
عشق من قلب این عاشق با تو آروم میگیره
همه ناله های من از اون نگاهت دوریه
تو رو دیدن تو رو خواستن تو رو هر جا میبینم
بی تو و عشق تو من همیشه تنها می مونم
عشق من (من همون) عاشقتم تکرار هر شب عادته
همه حرفام بخدا از عشق و از صداقته (سخاوته)
با تو بودن توی دنیا واسه من نهایته
عشق من بی کسی و شب با تو پایون میگیره
همه رگ هام از حرارت نگات خون میگیره
با تو بودن توی دنیا واسه من نهایته
تو گمون کردی بری خاطره هاتم میمیره
روزای رفته برام رنگ سیاهی میگیره
اگه صد بهار و پاییز واسه تو گریه کنم
نمی تونم که تو رو همیشه از یاد ببرم
من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه
همه ناله های من از اون نگاهت دوریه
تو رو دیدن توی دنیا واسه من نهایته
همه حرفام بخدا از عشق و از سخاوته
من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه
دل داغونه من هرشب تو نگات زندونیه
عشق من بی کسی و شب باتو پایون میگیره
همه رگهام از حرارت نگاهت جون میگیره

https://musicberooz.ir/

 

 

دانلود







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه دانلود آهنگ من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه Download Music متن آهنگ من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه دانلود آهنگ من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه کد آهنگ پیشواز ایرانسل من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو