loading...

98music01

,    ,    متن اهنگ بدو بدتر سینا پارسیان,    آهنگ بد و بدتر سینا پارسیان,    سینا پارسیان بد و بدتر ریمیکس,    اکورد اهنگ بد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 70 شنبه 16 آذر 1398


,   
,    متن اهنگ بدو بدتر سینا پارسیان
,    آهنگ بد و بدتر سینا پارسیان
,    سینا پارسیان بد و بدتر ریمیکس
,    اکورد اهنگ بد و بدتر
,    باور میکنم دروغای همیشگی تو ریمیکس
,    آهنگ آبرومو بردی
,    سینا پارسیان مجبورم
,    معلومه که تو صددرصد بهتری
,    بیت اهنگ کشتی سینا پارسیان
,   
,   

https://www.faratext.com

باور میکنم دروغای همیشگیتو چون زندگی زندگی برام نمیشه بی تو
مجبورم ازت هیچی به دل نگیرم آره همه چیم این روزا به تو بستگی داره

مجبورم ازت دل بکنم دووم بیارم چون بدتره هر چقدر بخوام به روم بیارم
مجبورم عزیزم توام انگار میدونی که منو به خودت همیشه بدهکار میدونی مجبورم

بینه بد و بدتر معلومه که تو صد درصد بهتری از بد بودنات بگذریم بگذریم
آبرومو بردی چند وقته برام مردی ولی نگفته بودم که تو توو فکر نری بگذریم

بینه بد و بدتر معلومه که تو صد درصد بهتری از بد بودنات بگذریم بگذریم
آبرومو بردی چند وقته برام مردی ولی نگفته بودم که تو توو فکر نری بگذریم

تکست آهنگ بد و بدتر سینا پارسیان

با ه رکی دوست داشتی پریدی ولی اوجه عشقمو ندیدی
مشکلم با تو همیشه اینه تو حریصه عشقای جدیدی

بینه بد و بدتر معلومه که تو صد درصد بهتری از بد بودنات بگذریم بگذریم
آبرومو بردی چند وقته برام مردی ولی نگفته بودم که تو توو فکر نری بگذریم

بینه بد و بدتر معلومه که تو صد درصد بهتری از بد بودنات بگذریم بگذریم
آبرومو بردی چند وقته برام مردی ولی نگفته بودم که تو توو فکر نری بگذریم







برچسب ها متن اهنگ بدو بدتر سینا پارسیان آهنگ بد و بدتر سینا پارسیان سینا پارسیان بد و بدتر ریمیکس اکورد اهنگ بد و بدتر باور میکنم دروغای همیشگی تو ریمیکس آهنگ آبرومو بردی سینا پارسیان مجبورم معلومه که تو صددرصد بهتری بیت اهنگ کشتی سینا پارسیان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو