loading...

98music01

,    دانلود آهنگ ماه من هوروش باند,    دانلود اهنگ هوروش بند ماه دلم,    دانلود اهنگ بیا پیش دلم باش یکم,    دانلود آهنگ هوروش باند عاشقم,&n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 108 دوشنبه 02 اردیبهشت 1398


,    دانلود آهنگ ماه من هوروش باند
,    دانلود اهنگ هوروش بند ماه دلم
,    دانلود اهنگ بیا پیش دلم باش یکم
,    دانلود آهنگ هوروش باند عاشقم
,    دانلود اهنگ ماه دلم مهدی دارابی
,    دانلود آهنگ ای ماه دلم اشکامو ببین
,    متن اهنگ ماه دلم
,    دانلود آهنگ ماه من هوروش بند
,    اهنگ ای ماه دلم اشکامو ببین

 

 

ای ماه دلم اشکامو ببین ببین که از تو سینه دل پر میزنه به هر دری در میزنه تورو خدا ببین
درمون دلم دیدار توئه چجوری آرومش کنم دلی رو که اینجور گرفتار توئه
بیا پیش دلم باش یکم یا بیا و بیوفت از چشمم یا که این دلو از جاش بکن ماه من
بیا پیش دلم باش یکم یا بیا و بیوفت از چشمم یا که این دلو از جاش بکن ماه من
تمومه این شبارو با یادت قدم زدم این کوچه ها شاهد بپرس چجوره حال این عاشق
همه درارو بستی روم آخه چجور بیام سراغ تو تا کی بشینم این گوشه دری وا شه
بیا پیش دلم باش یکم یا بیا و بیوفت از چشمم یا که این دلو از جاش بکن ماه من
بیا پیش دلم باش یکم یا بیا و بیوفت از چشمم یا که این دلو از جاش بکن ماه من

 

 

https://nex1music.ir/دانلود-آهنگ-هوروش-بند-به-نام-ماه-دلم

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی







برچسب ها دانلود آهنگ ماه من هوروش باند دانلود اهنگ هوروش بند ماه دلم دانلود اهنگ بیا پیش دلم باش یکم دانلود آهنگ هوروش باند عاشقم دانلود اهنگ ماه دلم مهدی دارابی دانلود آهنگ ای ماه دلم اشکامو ببین متن اهنگ ماه دلم دانلود آهنگ ماه من هوروش بند اهنگ ای ماه دلم اشکامو ببین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو