loading...

98music01

,    دانلود آهنگ تموم اين شبارو با يادت,    هوروش بند تموم این شبا,    دانلود آهنگ هوروش بند,    دانلود اهنگ این شبا,    چه س

♥حسـ ــین♥ بازدید : 73 دوشنبه 02 اردیبهشت 1398


,    دانلود آهنگ تموم اين شبارو با يادت
,    هوروش بند تموم این شبا
,    دانلود آهنگ هوروش بند
,    دانلود اهنگ این شبا
,    چه سخته سر کنم با این اتاق و این شبا از هوروش باند
,    دانلود اهنگ چه سخته سر کنم با این اتاق
,    دانلود آهنگ تموم این شبارو با یادت هوروش بند
,    هورشمند
,    بیا پیش دلم باش یکم

,   

 

ای ماهِ دلم ، اشکامو ببین ، ببین که از تو سینه دل پر میزنه به هر دری در میزنه تورو خدا ببین

درمونِ دلم ، بیدارِ توئه ، چجوری آرومش کنم دلی رو که اینجوری گرفتارِ توئه

بیا پیش دلم ، باش یکم ، یا بیا و بیفت از چشمم ، یا که این دلو از جاش بکن ماه من

بیا پیش دلم باش یکم ، یا بیا و بیوفت از چشمم ، یا که این دلو از جاش بکن ماه من

دانلود آهنگ جدید هوروش باند ماه من

تموم این شبا رو با یادت ، قدم زدم این کوچه ها شاهد ، بپرس چجوره حالِ این عاشق

همه درا رو بستی روم اخه ، چجور بیام سراغِ تو تا کی ، بشینم این گوشه دری وا شه

بیا پیش دلم ، باش یکم ، یا بیا و بیفت از چشمم ، یا که این دلو از جاش بکن ماه من

بیا پیش دلم باش یکم ، یا بیا و بیوفت از چشمم ، یا که این دلو از جاش بکن ماه من

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

 

http://bia4media.ir/آهنگ-جدید-هوروش-باند-تموم-این-شبا

 







برچسب ها دانلود آهنگ تموم اين شبارو با يادت هوروش بند تموم این شبا دانلود آهنگ هوروش بند دانلود اهنگ این شبا چه سخته سر کنم با این اتاق و این شبا از هوروش باند دانلود اهنگ چه سخته سر کنم با این اتاق دانلود آهنگ تموم این شبارو با یادت هوروش بند هورشمند بیا پیش دلم باش یکم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو