loading...

98music01

 تو چشات دریا دریا آرامشه منو به سمتت میکشه آروم ، آرومه جونم مال تو حس عاشقونم موی تو دشت گندمزار منه عشق بی تکرار منه چشماتو نبند چشاتو نگیر ازم اون خنده هاتو بزار

♥حسـ ــین♥ بازدید : 88 شنبه 15 تیر 1398

 تو چشات دریا دریا آرامشه

 منو به سمتت میکشه آروم ، آرومه جونم

 مال تو حس عاشقونم

 موی تو دشت گندمزار منه

 عشق بی تکرار منه چشماتو

 نبند چشاتو نگیر ازم اون خنده هاتو

 بزار تو چشمات عشق و ببینم

 کنارت بشینم


 بزار دستاتو آروم بگیرم

 من آروم میمیرم

 ♫♫♫

 تو باعث شدی عاشق بشم من ازت ممنونم

 تا این روزگار فرصت بده پیش تو میمونم

 من آرامش زندگیمو به چشمات مدیونم

 ♫♫♫

 تو باعث شدی با هرنفس حس کنم که شادم

 تا وقتی نفس تو سینه هست نمیری از یادم

 تا وقتی که من اسیرتم خوشبختم آزادم

 ♫♫♫

http://samirzand-music.blogfa.com/post/15







برچسب ها متن آهنگ گندم زار سمیر زند دانلود موزیک دانلود آهنگ گندم زار سمیر زند دانلود ریمیکس گندم زار سمیر زند دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز گندم زار سمیر زند ایرانسل دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز گندم زار سمیر زند همراه اول Download New Music دانلود آهنگ های درخواستی دانلود آهنگ جدید گندم زار سمیر زند بهترین وبلاگ دانلود آهنگهای جدید دانلود آهنگ های نایاب Ahang Jadid Irani
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو