loading...

98music01

۰ صبح بخیر ایران سلامت میکنمعشق پاکم را به نامت میکنمای وطن دینی و هم ایمان منای الفبای دلم ایران منصبح بخیر ایران سلامت میکنمعشق پاکم را به نامت میکنمای وطن دینی و هم ایمان منای الفبای دلم ایران منخا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 113 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1398


۰ صبح بخیر ایران سلامت میکنم
عشق پاکم را به نامت میکنم
ای وطن دینی و هم ایمان من
ای الفبای دلم ایران من
صبح بخیر ایران سلامت میکنم
عشق پاکم را به نامت میکنم
ای وطن دینی و هم ایمان من
ای الفبای دلم ایران من
خاک تو آرامگاه عاشقان ای میهنم


نام تو ماند همیشه جاودان ای میهنم
عشق من ایران من پاینده باد
ای برایم جان و تن پاینده باد
سرزمین نامدارانی دلیر ایران زمین
مهد مردانی هماره شیر ایران زمین
صبح بخیر ایران سلامت میکنم
عشق پاکم را به نامت میکنم
ای وطن دینی و هم ایمان من
ای الفبای دلم ایران من
صبح بخیر ایران سلامت میکنم
عشق پاکم را به نامت میکنم
ای وطن دینی و هم ایمان من
ای الفبای دلم ایران من







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو