loading...

98music01

نظر بازی نکن! ●♪♫با دلم بازی نکن؛ راضی نمیشم… ●♪♫تو طنازی نکن ●♪♫هی با دلم بازی نکن… ●♪♫راضی نمیشم! ●♪♫نازتوُ کم کن؛ که شدم شیفته ●♪♫آمده، در دامنم آویخته ●♪♫نگاهِ ما را؛ به هم آمیخته ●♪

♥حسـ ــین♥ بازدید : 62 سه شنبه 14 آبان 1398

نظر بازی نکن! ●♪♫
با دلم بازی نکن؛ راضی نمیشم… ●♪♫
تو طنازی نکن ●♪♫
هی با دلم بازی نکن… ●♪♫
راضی نمیشم! ●♪♫
نازتوُ کم کن؛ که شدم شیفته ●♪♫
آمده، در دامنم آویخته ●♪♫
نگاهِ ما را؛ به هم آمیخته ●♪♫

شعر و ملودی : حمید هیراد
جامِ شرابی؛ به دلم ریخته ●♪♫
خوشم میاد؛ این دلمو بزنی به نامت ●♪♫
تا تهِ این قصه می دونی، همش می خوامت ●♪♫
خوشم میاد؛ هوایی میشم با سلامت! ●♪♫

https://music-fa.com


تمومِ دنیا یه طرف؛ خودم می خوامت… ●♪♫
یار! نمی دونی کوچه باغای دلم؛ چه حالی داره…! ●♪♫
دلِ تو هر شب، مست و غزلخونه ●♪♫
سر به سرم میذاره! ●♪♫
نمک نمک داره؛ چقدر اداتون! ●♪♫
کشته منو، شیرین زبونیاتون! ●♪♫

تنظیم قطعه : امیرمیلاد نیکزاد
نمک نمک میریزه؛ از صداتون… ●♪♫
کشته منو، شیرین زبونیاتون! ●♪♫
خوشم میاد؛ این دلمو بزنی به نامت ●♪♫
تا تهِ این قصه می دونی، همش می خوامت ●♪♫
خوشم میاد؛ هوایی میشم با سلامت! ●♪♫
تمومِ دنیا یه طرف؛ خودم می خوامت… ●♪♫

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ جدید نمک نمک داره چقدر اداتون لینک مستقیم دانلود ریمیکس نمک نمک داره چقدر اداتون متن و شعر آهنگ نمک نمک داره چقدر اداتون دانلود آهنگ نمک نمک داره چقدر اداتون دانلود آهنگ نمک نمک داره چقدر اداتون با کیفیت 320 کد پیشواز نمک نمک داره چقدر اداتون همراه اول کد پیشواز نمک نمک داره چقدر اداتون ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو