loading...

98music01

,    متن اهنگ من یا من علی صدیقی,    دانلود اهنگ علی صدیقی الا من,    دانلود اهنگ کامل علی صدیقی الا من,    اهنگ کامل علی صدیقی حق نداری,&nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 166 دوشنبه 09 اردیبهشت 1398


,    متن اهنگ من یا من علی صدیقی
,    دانلود اهنگ علی صدیقی الا من
,    دانلود اهنگ کامل علی صدیقی الا من
,    اهنگ کامل علی صدیقی حق نداری
,    دانلود آهنگ عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم از علی صدیقی
,    کلیپ حق نداری از علی صدیقی
,    دانلود آهنگ علی صدیقی دست خودم نیست
,    دانلود اهنگ کامل علی صدیقی حق نداری
,    دانلود آهنگ جدید عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم با صدای علی صدیقی

,   

 

متن آهنگ حق نداری علی صدیقی

|| حق نداری به کسی دل بدهی ♪ الا من ... ♩♫
|| پیش روی تو دوراهست ♪ فقط من یامن ... ♩♫
|| عاشقم دست خودم نیست ♪ بهم میریزم ♩♫
|| که تو هم بابقیه خوب شوی ♪ هم بامن ... ♩♫
|| لااقل عاشق من هم ♪ نشدی عاقل باش ♩♫
|| لطفا آلوده نکن سهم منست ♪ آن دامن ♩♫
|| اعتباری به تو و قول و قسمهای تو ♪ نیست ♩♫
|| باورت کرده ام از ساده ♪ دلی اما من ♩♫
|| مثل یک شاخه طوفان زده ♪ در پاییز ♩♫
|| با شکوفا شدنت می روم ♪ از اینجا من ♩♫
|| هیچ وقت نوبت تنهایی ♪ من باتو نشد ♩♫
|| کمتر از سقف و در و پنجره ام ♪ آیا من ♩♫
|| دیر می آیی وبا خاطره ها ♪ می میرم ♩♫
|| بی تو در دورترین منطقه ♪ دنیا من ♩♫

|____ ♩♪♫♪_____|

علی صدیقی حق نداری

https://song30t.ir







برچسب ها متن اهنگ من یا من علی صدیقی دانلود اهنگ علی صدیقی الا من دانلود اهنگ کامل علی صدیقی الا من اهنگ کامل علی صدیقی حق نداری دانلود آهنگ عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم از علی صدیقی کلیپ حق نداری از علی صدیقی دانلود آهنگ علی صدیقی دست خودم نیست دانلود اهنگ کامل علی صدیقی حق نداری دانلود آهنگ جدید عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم با صدای علی صدیقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو