loading...

98music01

من هنوز همونم ، هنوزم گریه هام بی صداست تو همونی ، اونی که واسه من یه اشتباهست من بودم کسی که بخاطرت کشید کنار از رو عمد گذاشتی تو قلبش و به زیر پات   من هنوز همونم همونی که بخاطرت تو رو همه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 42 سه شنبه 07 آبان 1398

من هنوز همونم ، هنوزم گریه هام بی صداست

تو همونی ، اونی که واسه من یه اشتباهست

من بودم کسی که بخاطرت کشید کنار

از رو عمد گذاشتی تو قلبش و به زیر پات

 

من هنوز همونم همونی که بخاطرت تو رو همه دراومد

من هنوز همونم اونی که زندگیش و داده پای تو من بودم

من همون دیوونم که هنوز دارم به عشق تو می خونم

همونم ، همونی همونی که بخاطرت تو رو همه دراومد

من هنوز همونم اونی که زندگیش و داده پای تو من بودم

من همون دیوونم که هنوز دارم به عشق تو می خونم

 

نگاهت همونه ، نگاهی که می گشت دنبال یه بهونه

مال دیگرونه دلی که دل بخاطرش با همه بد بوده

مال من بوده ، اون زندگی که دیگه نابوده

آره من اونم اونی که بین ما تنها مونده

من هنوز همونم ، همونی که بخاطرت تو رو همه دراومد

من هنوز همونم اونی که زندگیش و داده پای تو من بودم

من همون دیوونم که هنوز دارم به عشق تو می خونم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو