loading...

98music01

,    دانلود اهنگ خداحافظ ای جوانی من,    دانلود آهنگ خداحافظ ای جوانی من,    دانلود آهنگ خداحافظ ای جوانی من محمد معتمدی,    دانلود آهنگ خدا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 490 پنجشنبه 01 آذر 1397



,    دانلود اهنگ خداحافظ ای جوانی من
,    دانلود آهنگ خداحافظ ای جوانی من
,    دانلود آهنگ خداحافظ ای جوانی من محمد معتمدی
,    دانلود آهنگ خداحافظ ای جوانی از
,    دانلود خداحافظ ای جوانی من شادمانی من
,    متن خداحافظ ای جوانی من شادمانی من
,    خداحافظ ای جوانی من آواز الهه شعر سیمین بهبهانی
,    دانلود اهنگ جوانی الهه
,    خداحافظ ای جوانی من حسین بهاربین

خداحافظ ای جوانی من شادمانی من یار نیمه راهم خداحافظ ای که سایه صفت همچنان ز پی ات میدود نگاهم خداحافظ ای جوانی من شادمانی من یار نیمه راهم خداحافظ ای که سایه صفت همچنان ز پی ات میدود نگاهم ز دل دیگر سرخوشی مجوی زان که هستی ام با تو میرود تهی از .. این سبو شور و مستی ام با تو میرود ببین چه کردی ز دوره گردی به تار گیسوی من زدی فغان ز دردم بگو چه کردم چه پنجه بر روی من زدی ز دیده من گرچه میگذری به چشم دلم همچنان عزیزی ببین ز پی ات نگاه مرا کنون که روی برای خدا آهسته تر ز دیده من گرچه میگذری به چشم دلم همچنان عزیزی ببین ز پی ات نگاه مرا کنون که روی برای خدا آهسته تر ز حسرت و سوز و ساز من نشانه دارد ترانه جان گداز من ز دستم ای دلنواز من چو میروی آری بخاطر یاری آهسته تر چو میروی آری بخاطر یاری آهسته تر

 


http://www.melodyom.com







برچسب ها دانلود اهنگ خداحافظ ای جوانی من دانلود آهنگ خداحافظ ای جوانی من ازالهه دانلود آهنگ خداحافظ ای جوانی من محمد معتمدی دانلود آهنگ خداحافظ ای جوانی از الهه دانلود خداحافظ ای جوانی من شادمانی من متن خداحافظ ای جوانی من شادمانی من خداحافظ ای جوانی من آواز الهه شعر سیمین بهبهانی دانلود اهنگ جوانی الهه خداحافظ ای جوانی من حسین بهاربین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو