loading...

98music01

از دست چشای تو دلم خونه عاشق شدم و کسی نمیدونه هر بار به خودم میگم دوست دارم دل میگه صداش نکن نمیمونه از دست چشات راهم و گم کردم عاشق شدم و نمیشه برگردم هر بار به خودم میگم حواسم هست من پای تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 70 جمعه 27 اردیبهشت 1398

از دست چشای تو دلم خونه

عاشق شدم و کسی نمیدونه

هر بار به خودم میگم دوست دارم

دل میگه صداش نکن نمیمونه

از دست چشات راهم و گم کردم

عاشق شدم و نمیشه برگردم

هر بار به خودم میگم حواسم هست

من پای تو با خودم چه بد کردم

 

باور کردم تو رو به دست نمیارم

باور کردم دیگه تموم شده کارم

ولی باز به خودم میگم دوست دارم

باور کردم خودم و دست غم دادم

باور کردم از چشم تو افتادم

ولی باز به خودم میگم دوست دارم

زندگیم به با تو بودن بستگی داره

غم تو یه لحظه راحتم نمیذاره

دل من میگه تمومش کن نمیتونم

من یه عاشقم که از دست تو دل خونم

باور کردم تو رو به دست نمیارم

باور کردم دیگه تموم شده کارم

ولی باز به خودم میگم دوست دارم

باور کردم خودم و دست غم دادم

باور کردم از چشم تو افتادم

ولی باز به خودم میگم دوست دارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو