loading...

98music01

متن آهنگ حامد هاکان به نام زهره من : تو مثل یه گل سرخی، توی باغ بی بهار توی شهر شب شکفته، مثل خواب تکسوار تو مثل کلید عشقی، واسه قفل این قفس تو که با منی همیشه، تا نیفتم از نفس زهره‌ی من طنـ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 179 چهارشنبه 29 خرداد 1398

متن آهنگ حامد هاکان به نام زهره من :

تو مثل یه گل سرخی، توی باغ بی بهار

توی شهر شب شکفته، مثل خواب تکسوار

تو مثل کلید عشقی، واسه قفل این قفس

تو که با منی همیشه، تا نیفتم از نفس

زهره‌ی من طنـــاز من

می‌خوام برقصی با آواز من

گیتار من آواز تو

 

 

دانلود آهنگ حامد هاکان به نام زهره من

Download Music Hamed Hakan Called Desperado On DownLoadSpeed.IR

 

اجرا:
پخش آنلاین آهنگ حامد هاکان به نام زهره من
00:00

می‌خونم من برا چشمای تو

واسه خوندن از تو باید، به کدوم نفس رسید

واسه داشتن تو باید، به کدوم قفس رسید

وقتی هستی، تن دیوار میشه پر از پنجره

واسه رقص واژه‌هایی تو سکوت هنجره

آی یای آی یای که شیطونی

حرف دلم رو می‌دونی

آی یای آی یای که شیطونی

راز من رو فقط، تو می‌دونی

زهره‌ی من می‌خوام برقصی چشمای تو

آی یای آی یای که شیطونی

دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام زهره من







برچسب ها دانلود آهنگ Mp3 زهره من حامد هاکان Download New Music دانلود آهنگ زهره من حامد هاکان دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ زهره من حامد هاکان بیکلام دانلود آهنگ درخواستی کد پیشواز همراه اول زهره من حامد هاکان دانلود آهنگ نایاب دانلود ریمیکس زهره من حامد هاکان کد پیشواز ایرانسل زهره من حامد هاکان دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ متن آهنگ زهره من حامد هاکان دانلود آهنگ زهره من حامد هاکان کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو