loading...

98music01

,    ,    دانلود اهنگ محلی اسیر روزگار,    دانلود اهنگ اسیر روزگار از حامد عزیزی,    آهنگ حامد عزیزی اسیر روزگار,    دانلود ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 60 پنجشنبه 30 خرداد 1398


,   
,    دانلود اهنگ محلی اسیر روزگار
,    دانلود اهنگ اسیر روزگار از حامد عزیزی
,    آهنگ حامد عزیزی اسیر روزگار
,    دانلود اهنگ حیف اسیر روزگارم
,    دانلود اهنگ صوتی حامد خان عزیزی اسیر روزگار
,    دانلود اهنگ حامد خان عزیزی جدایی
,    اهنگ های صوتی حامد خان عزیزی
,    دانلود آهنگ اسیر روزگار حمید فلاح
,    فول البوم حامد خان عزیزی

 

دلم خونه زمونه دلم صد درد داره
تو این دنیای فانی آخ چقدر نامرد داره
منو بی راهه بردند چنان دل را شکستند
تمام وعده ها را یه جا از هم گسستن
منو کردند دلم را زاره کردند

 


متن آهنگ اسیر روزگار حامد خان عزیزی

دلم خونه زمونه دلم صد درد داره
تو این دنیای فانی آخ چقدر نامرد داره
منو بی راهه بردند چنان دل را شکستند
تمام وعده ها را یه جا از هم گسستن
منو کردند دلم را زاره کردند
مردم این زمونه
به چشمم خاره کردند
داد ای داد
داد و بیداد
چه دنیایی بی وفایه
داد ای داد
داد و بیداد
رسم دنیا جفایه


دانلود آهنگ حامد خان عزیزی اسیر روزگار

Hamed Khan Azizi – Asire Rouzegar 320

Hamed Khan Azizi – Asire Rouzegar 128

 

 

http://www.teh-dl.ir/







برچسب ها دانلود اهنگ محلی اسیر روزگار دانلود اهنگ اسیر روزگار از حامد عزیزی آهنگ حامد عزیزی اسیر روزگار دانلود اهنگ حیف اسیر روزگارم دانلود اهنگ صوتی حامد خان عزیزی اسیر روزگار دانلود اهنگ حامد خان عزیزی جدایی اهنگ های صوتی حامد خان عزیزی دانلود آهنگ اسیر روزگار حمید فلاح فول البوم حامد خان عزیزی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو