loading...

98music01

,    دانلود آهنگ mp3 محلی افغانی غمگین,    دانلود آهنگ mp3 افغانی غمگین خواننده زن,    غمگین ترین آهنگ mp3 افغانی صوتی,    اهنگ mp3 افغانی غ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 72 چهارشنبه 04 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 محلی افغانی غمگین
,    دانلود آهنگ mp3 افغانی غمگین خواننده زن
,    غمگین ترین آهنگ mp3 افغانی صوتی
,    اهنگ mp3 افغانی غمگین زن
,    دانلود آهنگ mp3 افغانی عاشقانه
,    کانال اهنگ mp3 افغانی غمگین
,    دانلود آهنگ mp3 افغانی غمگین پشتو
,    دانلود گلچین آهنگ mp3 افغانی
,    آهنگ mp3 غمگین افغانی دلم تنگ
,    دانلود موزیک محلی صوتی mp3
,   

 

https://madarmusic.ir/sad-afghan-song/

 

آهنگ افغانی غمگین


دانلود آهنگ افغانی غمگین – ملا ممد جان

♪ ¦ دانلود آهنگ ملا ممد جان افغانی ¦ ♬

♪ ¦ Text Molla Mamad Jan¦ ♬

بیا که بریم به مزار ملا ممدجان
سیل گل لاله زار با ما دلبرجان

سفی شیر خدا دردم دعوا کن
مناجات مرا پیش خدا کن

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download

 


اهنگ افغانی غمگین داود سرخوش

♪ ¦ آهنگ غمگین افغانی صوتی سرزمین من ¦ ♬

♪ ¦ Text Sarzamine Man¦ ♬

بی آشیانه گشتم خانه به خانه گشتم
بی تو همیشه با غم شانه به شانه گشتم
عشق یگانه من از تو نشانه من
بی تو نمک ندارد شعر و ترانه من
سرزمین من خسته خسته از جفایی
سرزمین من بی سرود و بی صدایی

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download

 


اهنگ افغانی غمگین جدید

♪ ¦ آهنگ افغانی کبیر حسینی – تر باش ¦ ♬

♪ ¦ Text Kabir Hoseini – Ter Bash¦ ♬

میرسه روزی که دیگه من نباشوم
تو با اون باشی و بی تو من تنهاشم
چشمانت تر میشه وقتی منو میبینی
منو دق میکنی من با اون باشی
تر باش از من تر باش
از عشقم بگذر دنیامو ولتر کن

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download

 


دانلود آهنگ های شاد افغانی را از دست ندید


 

آهنگ افغانی غمگین عزیز کی بودی

♪ ¦ موزیک دیس لاو افغانی رضا شاهی ¦ ♬

♪ ¦ Text Reza Shahi – Azize Ki Boodi ¦ ♬

چقد خون چقد زود رفتی مرا کردی نابود
تو که میگفتی عاشقم هستی چرا نموندی
که به خودم میگفتی چه بی صدا چه بی هوا
رفتی مرن و این جماعت تنها عزیز کی بودی

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download

 


آهنگ افغانی سوزناک

♪ ¦ آهنگ غمگین افغانی کریم طوفان ¦ ♬

♪ ¦ Text Ashegh¦ ♬

دستای عشق من و تو از وقتی که شرو شد
یک روز خوش ندیدوم عشقم به پات حرام شد
رابطه ی مابا هم از اولش خطا بود
آری اشکای چشمم به یاد تو روان شد

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download

 


دانلود آهنگ افغانی غمگین صوتی


دانلود آهنگ افغانی غمگین MP3

♪ ¦ کامی حجازی – بگو کجایی ¦ ♬

♪ ¦ Text KAmi Hejazi – Begoo Azizam ¦ ♬

روزای اول زندگی بود,عجب روزا عجب عاشقی بود
چی شد که رفتی ز پیشم , رفتی و از من بریدی تو
بگو دلیل جدایی , بگو عزیزم کجایی
بی تو قلب من تنهاست , بی همه درد و تنهاست

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download

 


آهنگ غمگین دیس لاو افغانی جدید

♪ ¦ علی یم ین – لالایی ¦ ♬

♪ ¦ Text Ali Yam Yan – Lalaee ¦ ♬

بخاب آرام بخاب دلک غمدیده
بخاب که دنیا بذر جدایی پاشیده
بخاب اصلا فکر گذشته ها نباش
چشمای تو بسته کن از این دنیا تر باش
دنیا وفایی نداره آدمای هوس باز
بعضی وقتا زخمای من میشه باز

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download

 


غمگین ترین آهنگ افغانی صوتی

♪ ¦ علی ساقی – سکوت محض ¦ ♬

♪ ¦ Text Ali Saghi – Sokoote Mahz ¦ ♬

لب نه دهان نه کل زبان نه سکوت محض
آرام جان نه جان نه جهان نه سکوت محض
شور و شراره رقص نسیم و درخت نه
آوای رودهای روان نه سکوت محض
روز و شبی که مجمع ساعات مردن است
پشت دقیقه ها هیجان نه سکوت محض

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download

 


اهنگ غمگین افغانی جدید (2019)

♪ ¦ افغان بوی – بوی غربت ¦ ♬

♪ ¦ Text Afghan Boy – Booye Ghorbat ¦ ♬

همیشه دور بودی و همیشه ته غربت
همیشه کف زور بود و همیشه اشک و منت
همیشه یه غریبه همیشه بغض و دوری
همیشه ترس و بودی شود آخه صبوری
چقد آخه صبودی

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download

 


اهنگ افغانی غمگین اپارات

♪ ¦ امیر تاجیک – یاد کابل ¦ ♬

♪ ¦ Text Amir Tajik – Yade Kabol ¦ ♬

کابل دور است که من سلامت بکنم
یک دسته گل بسته روانت بکنم
یک دسته گل بسته ی پینا بسته
کاغذ به درون نی پیامت بکنم
همی دردم دوائی داره یا نه

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download

 


غمگین ترین اهنگ افغانی


آهنگ افغانی غمگین پشتو

♪ ¦ نصیر وفا – دلی دارم دلی دیوانه دارم ¦ ♬

♪ ¦ Text Nasir Vafa – Divaneh ¦ ♬

دلی دارم دلی دیوانه دارم
غمی بسیــار و جانانه دارم
برای آن که از غَمـــها گریزم
به دستم تا سحر پیمانه دارم
مرا دیــــوانه کـــردی آخـــر
زلفا رو شـــانه کـــردی آخـر
در این دنیا ندارم یار دلســـوز
شب عمرم به پایان است و افسوس

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download

 


اهنگ افغانی غمگین قدیمی صوتی

♪ ¦ رحیم جهانی – گر شکست دل صدا میداشت ¦ ♬

♪ ¦ Text Rahim Jahani – Shekaste Del ¦ ♬

گر شکستِ دلم صدا می داشت
یا خوابِ گران ، کجا می داشت
می نگشتی به قتلِ من ، بدنام
دست و پایت اگر ، حنا می داشت
نسبتِ قدِ یار می کردم
سرو ، اگر قامتِ رسا می داشت
می شد او آفتابِ عالمگیر
ذره ای از وفا ، اگر می داشت

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download

 


دانلود آهنگ غمگین افغانی دلم تنگ

♪ ¦ ظاهر هویدا – دل دیوانه ¦ ♬

♪ ¦ Text Zaher Howeyda – Dele Divana ¦ ♬

پس از این زاری مکن هوس یاری مکن
تو ای ناکام دل دیوانه
با تو رفتم، بی تو باز آمدم
از سر کوی او، دل دیوانه

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download

 


آهنگ افغانی غمگین پشتو قطغنی

♪ ¦ آهنگ غمگین صدیق شباب ¦ ♬

♪ ¦ Text Beraghsa ¦ ♬

سر خود را نهادم بر قدم هایت خدا گفته
بدادم دل و دل با چشم شهلایت خدا گفته
پس از ان عمری که مکتوبه فرستادی به سوی من

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download

 


دانلود غمگین و گریه دار افغانی دور از وطن

♪ ¦ امیر علی – دوری از وطن ¦ ♬

♪ ¦ Text Amir Ali – Doori Az Vatan¦ ♬

جای خالیت همیشه نصف شبا فراموشت نمیتونم
او روزای خوش گذشت و خاطراتش کرده نمی مانم
یادش بخیر روزایی که کلمون یک جایی جمع بودیم

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download


 

آهنگ افغانی غمگین مادر

♪ ¦ آهنگ غم مادر افغانی¦ ♬

♪ ¦ Text Afghan Madar ¦ ♬

بگردم دور خاکت مادر من
سیه شد روزگار من سیه شد
خدایا مادرم از من جدا شد
فلک با من چرا این ناروا کرد

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 محلی افغانی غمگین دانلود آهنگ mp3 افغانی غمگین خواننده زن غمگین ترین آهنگ mp3 افغانی صوتی اهنگ mp3 افغانی غمگین زن دانلود آهنگ mp3 افغانی عاشقانه کانال اهنگ mp3 افغانی غمگین دانلود آهنگ mp3 افغانی غمگین پشتو دانلود گلچین آهنگ mp3 افغانی آهنگ mp3 غمگین افغانی دلم تنگ دانلود موزیک محلی صوتی mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو