loading...

98music01

X دانلود آهنگ شالیزار حمیرا X دانلود رایگان اهنگ دریا کنار حمیرا X دانلود حمیرا دریا X دانلود آهنگ دریا کنار با صدای حمیرا X دانلود آهنگ دریا کنار حمیرا با کیفیت 320 X دا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2070 چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397
X دانلود آهنگ شالیزار حمیرا X دانلود رایگان اهنگ دریا کنار حمیرا X دانلود حمیرا دریا X دانلود آهنگ دریا کنار با صدای حمیرا X دانلود آهنگ دریا کنار حمیرا با کیفیت 320 X دانلود آهنگ دریا کنار مهستی X دانلود آهنگ دریا کنار از حمیرا با لینک مستقیم X دانلود ریمیکس دریا کنار حمیرا X دانلود آهنگ دریا کنار حمیرا از ویکی صدا

متن ترانه

میخوام برم دریا كنار

دریا كنار هنوز قشنگه

آخ می دونم از سبزه زار تا

شالیزار هنوز قشنگه  حمیرا

عاشق جنگل و بوی ساحلم

هوسه یار و دیار كرده دلم

عاشق جنگل و اون نم نم بارونه دلم

هر جا باشم پیشه ایرونه دلم

عاشق كویر و صحرا و بیابونه دلم

هر جا باشم پیشه ایرونه دلم

می خوام برم دریا كنار

دریا كنار هنوز قشنگه

آخ می دونم از سبزه زار تا

شالیزار هنوز قشنگه  حمیرا

عاشق جنگل و بوی ساحلم

هوسه یار و دیار كرده دلم

می دونم اون كه دوستم داشت

واسه من یه بیقراره

با همون خاطره هامون  حمیرا

سررام چشم انتظاره

می دونم اون كه دوستم داشت

من و می بینه تو جامش حمیرا

توی اون جام شرابش

من و دیوونش و می بینه تو خوابش

می خوام برم دریا كنار حمیرا

دریا كنار هنوز قشنگه

آخ می دونم از سبزه زار تا

شالیزار هنوز قشنگه حمیرا

عاشق جنگل و بوی ساحلم

هوسه یار و دیار كرده دلم

می دونم اون كه دوستم داشت

 http://nakaman.ir/52192/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%DB%8C%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D9%85-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%83%D9%86%D8%A7%D8%B1-%D8%8C-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7.html

 

با سلام خدمت کاربر گرامی – طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز  (خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی) تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین که بتونیم تو سایت بذاریم – بخاطر همین سایت هام چند بار فیلتر شدن .... با تشکر مدیر سایت - بازم از همه عذر میخوام







برچسب ها دانلود آهنگ شالیزار حمیرا دانلود رایگان اهنگ دریا کنار حمیرا دانلود حمیرا دریا دانلود آهنگ دریا کنار با صدای حمیرا دانلود آهنگ دریا کنار حمیرا با کیفیت 320 دانلود آهنگ دریا کنار مهستی دانلود آهنگ دریا کنار از حمیرا با لینک مستقیم دانلود ریمیکس دریا کنار حمیرا دانلود آهنگ دریا کنار حمیرا از ویکی صدا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو