loading...

98music01

دانلود موزیک میلاد طوفان به نام شکنجه,دانلود موزیک,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ شاد,دانلود ورژن جدید میلاد طوفان به نام شکنجه,دانلود آهنگ جدید میلاد طوفان به نام شکنجه ,دانلود آهنگ ج

♥حسـ ــین♥ بازدید : 79 سه شنبه 04 تیر 1398

دانلود موزیک میلاد طوفان به نام شکنجه,دانلود موزیک,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ شاد,دانلود ورژن جدید میلاد طوفان به نام شکنجه,دانلود آهنگ جدید میلاد طوفان به نام شکنجه ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگهای ایرانی,دانلود آهنگ میلاد طوفان به نام شکنجه بی کلام,دانلود آهنگ میلاد طوفان به نام شکنجه,دانلود بهترین اهنگ ,دانلود ریمیکس میلاد طوفان به نام شکنجه,دانلود آهنگ غمگین,متن آهنگ میلاد طوفان به نام شکنجه ,دانلود آهنگ های نایاب,Download New Music,دانلود آهنگ,

چقد به عشق تو دلم شکنجه شد
عشق بازیمون بی نتیجه شد
چقد بدونه تو برا خودم کمم
جز تو دردمو من به کی بگم
یه دیونم بدونه تو به جوونه تو
یکی هنوزم عاشقه هواتو داره قلبه من یکی هنوز مثله سابقه
تو خیابونا قدم زدن بدونه تو عین عادته
نشد فراموشت کنم نه نگو دلت دوره از دلم دیگه راحته
نمیشه دست کشید از عشقی که نموند
قبله سادمو ساده رفت سوزوند
نمیشینه کسی تو قبله من بجات
میکشه منو یاده خنده هات یاده خنده هاااات
یه دیونم بدونه تو به جوونه تو
یکی هنوزم عاشقه هواتو داره قلبه من یکی هنوز مثله سابقه
تو خیابونا قدم زدن بدونه تو عین عادته
نشد فراموشت کنم نه نگو دلت دوره از دلم دیگه راحته

https://nex1music.ir/post/84613/

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی







برچسب ها دانلود موزیک میلاد طوفان به نام شکنجه دانلود موزیک دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ شاد دانلود ورژن جدید میلاد طوفان به نام شکنجه دانلود آهنگ جدید میلاد طوفان به نام شکنجه دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ میلاد طوفان به نام شکنجه بی کلام دانلود آهنگ میلاد طوفان به نام شکنجه دانلود بهترین اهنگ دانلود ریمیکس میلاد طوفان به نام شکنجه دانلود آهنگ غمگین متن آهنگ میلاد طوفان به نام شکنجه دانلود آهنگ های نایاب Download New Music دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو