loading...

98music01

متن آهنگ نمی خواستم افشین آذریمن نمی خواستم باشم کنارِ تو ، بیام و بشم همیشه مالِ توآخه مجبور شدم این کارو کنم ، من یه عشقِ دیگه داشتم نه که توحتی از من یه نظر نخواستن و ، یکی نپرسید ازم که چی می خوای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 53 سه شنبه 09 بهمن 1397

متن آهنگ نمی خواستم افشین آذری

من نمی خواستم باشم کنارِ تو ، بیام و بشم همیشه مالِ تو
آخه مجبور شدم این کارو کنم ، من یه عشقِ دیگه داشتم نه که تو
حتی از من یه نظر نخواستن و ، یکی نپرسید ازم که چی می خوای
خودِ تو یه بار نپرسیدی ازم ، که بگو منو می خوای یا نمی خوای

وقتی دستامو گرفتی تو اتاق من هزار بار مُردمو زنده شدم
آرزوهام تو همون لحظه شکست تو خودم گم شدم و قانع شدم


وقتی دستامو گرفتی تو اتاق من هزار بار مُردمو زنده شدم
آرزوهام تو همون لحظه شکست تو خودم گم شدم و قانع شدم

تا حالا نگفتی دردِ من چیه ، تو که پیشمی دلت مالِ کیه
آخر عاقبتش همین میشه ، تو نخواستی بدونی کی به کیه
حتی از من یه نظر نخواستن و ، یکی نپرسید ازم که چی می خوای
خودِ تو یه بار نپرسیدی ازم ، که بگو منو می خوای یا نمی خوای


وقتی دستامو گرفتی تو اتاق من هزار بار مُردمو زنده شدم
آرزوهام تو همون لحظه شکست تو خودم گم شدم و قانع شدم
وقتی دستامو گرفتی تو اتاق من هزار بار مُردمو زنده شدم
آرزوهام تو همون لحظه شکست تو خودم گم شدم و قانع شدم







برچسب ها نمی خواستم افشین آذری Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول نمی خواستم افشین آذری دانلود آهنگ نمی خواستم افشین آذری با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل نمی خواستم افشین آذری دانلود آهنگ بیکلام نمی خواستم افشین آذری دانلود آهنگ جدید نمی خواستم افشین آذری متن آهنگ نمی خواستم افشین آذری دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو