loading...

98music01

    از روز اول روزگار تورو نوشت به اسم من پشتت به کوهه با منی بسپار دلت رو دست من حواسمو هرجا که پرتش میکنم میوفته باز کنار تو هرجا میری اونجاییه مونده خودش تو کار تو جای پاهای گریه ها که

♥حسـ ــین♥ بازدید : 51 چهارشنبه 02 مرداد 1398

 

 

از روز اول روزگار تورو نوشت به اسم من
پشتت به کوهه با منی بسپار دلت رو دست من

حواسمو هرجا که پرتش میکنم میوفته باز کنار تو
هرجا میری اونجاییه مونده خودش تو کار تو
جای پاهای گریه ها که دنبال تو مونده
فقط تو بودی که منو تا اینجاها کشونده

من عاشقتم راستی
ثابت میکنم خواستی
من عاشقتم راستی
ثابت میکنم خواستی
جون میدمو وایمیستم

 

مگه اینو نمیخواستی
مگه اینو نمیخواستی

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید امید به نام عاشقتم

♫♫♫

میخوام ثابت کنم تنها من از عشق تو میمیرم
این عشق بودن با توست که وایمیستم نمیمیرم
میونه بد و بارون رعد و برقم باز میخندم
چه احساس لطیفیست عاشقم گُر میکشم زندم

من عاشقتم راستی
ثابت میکنم خواستی
من عاشقتم راستی
ثابت میکنم خواستی
جون میدمو وایمیستم
مگه اینو نمیخواستی
مگه اینو نمیخواستی

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320 - با حجم 11.13 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امید به نام عاشقتم

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128 - با حجم 4.54 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امید به نام عاشقتم

 

 

https://tiktaraneh.ir/

 







برچسب ها دانلود اهنگ امید میخوام ثابت کنم دانلود موزیک ویدیو عاشقتم امید دانلود آهنگ من عاشقتم دانلود آهنگ جدید امید لطیفه دانلود آهنگ جدید امید خوش قدم دانلود آهنگ امید دانلود آهنگ جدید امید چکاوک دانلود ترانه جدید اميد متن اهنگ عاشقتم امید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو