loading...

98music01

X دانلود آهنگ دوست دارم صاحب دلم تو باشی هادی یوسف زاده X دانلود آهنگ دوست دارم صاحب دلم تو باشی هادی یوسف زاده با کیفیت 320 X متن آهنگ دوست دارم صاحب دلم تو باشی هادی یوسف زاده X 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 251 دوشنبه 07 مرداد 1398
X دانلود آهنگ دوست دارم صاحب دلم تو باشی هادی یوسف زاده X دانلود آهنگ دوست دارم صاحب دلم تو باشی هادی یوسف زاده با کیفیت 320 X متن آهنگ دوست دارم صاحب دلم تو باشی هادی یوسف زاده X دانلود آهنگ جدید X دانلود ریمیکس دوست دارم صاحب دلم تو باشی هادی یوسف زاده X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ بی کلام دوست دارم صاحب دلم تو باشی هادی یوسف زاده X دانلود آهنگ جدید دوست دارم صاحب دلم تو باشی هادی یوسف زاده لینک مستقیم X کد آهنگ پیشواز دوست دارم صاحب دلم تو باشی هادی یوسف زاده برای همراه اول X کد آهنگ پیشواز دوست دارم صاحب دلم تو باشی هادی یوسف زاده برای ایرانسل

 

 

بین ما یه احساسی بود
که تو دنیاشو گم کردی
خودت خواستی خودت رفتی
خودت میخوای برگردی
یه روز نزدیک من میشی
یه روز از من تو دور میشی
برای زندگی کردن دلم رو خوش کنم به چی
یه روز خودخواهی و حرفات دل تنهامو میشکونه
یه روز با دسته ای از گل پر از خواهش میای خونه
یه روز احساس غم داری
یه روز از خونه بیزاری
یه روز عاشقتر از قبلی
فقط میگی دوسم داری

دانلود با کیفیت 320 - 8.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید هادی یوسف زاده بنام خودخواهی

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید هادی یوسف زاده بنام خودخواهی

http://pop-music.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ دوست دارم صاحب دلم تو باشی هادی یوسف زاده دانلود آهنگ دوست دارم صاحب دلم تو باشی هادی یوسف زاده با کیفیت 320 متن آهنگ دوست دارم صاحب دلم تو باشی هادی یوسف زاده دانلود آهنگ جدید دانلود ریمیکس دوست دارم صاحب دلم تو باشی هادی یوسف زاده دانلود آهنگ دانلود آهنگ بی کلام دوست دارم صاحب دلم تو باشی هادی یوسف زاده دانلود آهنگ جدید دوست دارم صاحب دلم تو باشی هادی یوسف زاده لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز دوست دارم صاحب دلم تو باشی هادی یوسف زاده برای همراه اول کد آهنگ پیشواز دوست دارم صاحب دلم تو باشی هادی یوسف زاده برای ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو