loading...

98music01

متن آهنگ دستتو بذار تو دستم  تو چشمام نگاه کن و دستتو بذار تو دستم غم و رو سیاه کن و دستتو بذار تو دستم اگه ابر بارون بشه بارون بی امون بشه دل و سرپناه کن و دستت و بذار تو دستم تو چشام نگاه کن و

♥حسـ ــین♥ بازدید : 73 دوشنبه 07 مرداد 1398

متن آهنگ دستتو بذار تو دستم 

تو چشمام نگاه کن و دستتو بذار تو دستم
غم و رو سیاه کن و دستتو بذار تو دستم
اگه ابر بارون بشه بارون بی امون بشه
دل و سرپناه کن و دستت و بذار تو دستم
تو چشام نگاه کن و دست و بذار تو دستم
غم و رو سیاه کن و دستت رو بذار تو دستم

عزیزم پربزن و هوا رو عاشقونه کن
دستتو کفتر عشق دستامو آشیونه کن
دست من یه سبزه زار دست تو پیک بهار
بهار دستت داده گل تو دست من هزار هزار

 

تو چشام نگاه کن و دستتو بذار تو دستم
غم و رو سیاه کن و دستتو بذار تو دستم

 

 

بوی گل اومده طلایه دار دستت
گل به گل وا شده همه بهاره دستت
رنگارنگ همه رنگ شکفته دارم گل عشق
یه سبد بچینم واست بیارم گل عشق
آسمون که یک زمون دل عاشقا رو میشکست
چی شده که اومده من و تو رو داده دست به دست
اگه که سرده هوا نگاه تو آتیشم شده
نفست پیرهن تن واسه دل عاشقم شده
گل دستاتو بیار باغ دست من بکار
من و باغبون کن و سرت و بذار رو شونه ام
ابرا رو روون کن و سرتو بذار رو شونه ام
من و هم زبون کن و سرتو بذار رو شونه ام

عزیزم پر بزن و هوا رو عاشقونه کن
دستاتو کفتر عشق دستام و آشیونه کن
دست من یه سبزه زار دست تو پیک بهار
بهار دستت داده گل تو دست من هزار هزار
تو چشام نگاه کن و دستتو بذار تو دستم
غم و رو سیاه کن و دستت وبذار تو دستم

http://entermusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ تو چشام نگاه کن دستتو بزار تو‌ دستمو با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز تو چشام نگاه کن دستتو بزار تو‌ دستمو برای همراه اول دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز تو چشام نگاه کن دستتو بزار تو‌ دستمو برای ایرانسل دانلود آهنگ جدید تو چشام نگاه کن دستتو بزار تو‌ دستمو لینک مستقیم دانلود ریمیکس تو چشام نگاه کن دستتو بزار تو‌ دستمو دانلود آهنگ تو چشام نگاه کن دستتو بزار تو‌ دستمو دانلود آهنگ دانلود آهنگ بی کلام تو چشام نگاه کن دستتو بزار تو‌ دستمو متن آهنگ تو چشام نگاه کن دستتو بزار تو‌ دستمو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو