loading...

98music01

,    متن اهنگ ارشا رادین عوض شدم,    متن اهنگ عاشقت شدم ارشا رادین,    متن اهنگ ارشا رادین زل بزن,    متن اهنگ ارشا رادین تاپ تاپ, &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 231 دوشنبه 07 مرداد 1398



,    متن اهنگ ارشا رادین عوض شدم
,    متن اهنگ عاشقت شدم ارشا رادین
,    متن اهنگ ارشا رادین زل بزن
,    متن اهنگ ارشا رادین تاپ تاپ
,    اهنگ توپ توپ آرشا رادین
,    دانلود اهنگ از ارشا
,    آرشا رادین کیست
,    دانلود اهنگ رادین غیرت
,    عکس آرشا رادین

,   

 

https://www.faratext.com

ساکتو سردم تو خودمم اصلا حاله کسیو ندارم حتی تو رو
ساده تو از من رد شدی اقلا خاطره هاتم با خودت بردار برو
با همه بد شدم کوتاه بیا توام یکم باید بگذره کنار بیام با خودم

من بعد تو عوض شدم نخواه که پا پیچت بشم نه تو با من کنار میای نه من شبیه تو میشم
واسه دوتامون بهتره که دیگه نباشی پیشم نمیخوام دیگه باهات قاطی شم

پیشم نیا نخواه ازم دوباره زندگی کنم بیشتر از اونکه فکر کنی من به تو فکر نمیکنم
دیگه مهم نیست چی جدا کرده ما رو از هم پاره کن عکسامونو از دم

تکست آهنگ عوض شدم آرشا رادین

نبینمت دیگه دورم دیگه حتی تو تصورم نیستی
ولی هنوزم به جای تو هیشکی نیومده تو قلبم بذار فراموشم شه که یه روزی بودی واسم همدم

من بعد تو عوض شدم نخواه که پا پیچت بشم نه تو با من کنار میای نه من شبیه تو میشم
واسه دوتامون بهتره که دیگه نباشی پیشم نمیخوام دیگه باهات قاطی شم

پیشم نیا نخواه ازم دوباره زندگی کنم بیشتر از اونکه فکر کنی من به تو فکر نمیکنم
دیگه مهم نیست چی جدا کرده ما رو از هم پاره کن عکسامونو از دم

**







برچسب ها متن اهنگ ارشا رادین عوض شدم متن اهنگ عاشقت شدم ارشا رادین متن اهنگ ارشا رادین زل بزن متن اهنگ ارشا رادین تاپ تاپ اهنگ توپ توپ آرشا رادین دانلود اهنگ از ارشا آرشا رادین کیست دانلود اهنگ رادین غیرت عکس آرشا رادین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو