loading...

98music01

,    دانلود اهنگ گفتی میام به دیدنت دوباره,    اهنگ امیر شاملو همخونه,    دانلود آهنگ امیر شاملو بی تو لبام نمیخنده,    آهنگ دلم پیش تو بنده

♥حسـ ــین♥ بازدید : 390 جمعه 29 شهریور 1398



,    دانلود اهنگ گفتی میام به دیدنت دوباره
,    اهنگ امیر شاملو همخونه
,    دانلود آهنگ امیر شاملو بی تو لبام نمیخنده
,    آهنگ دلم پیش تو بنده از امیر شاملو
,    اهنگ بی تو لبام نمیخنده دلم پیش تو بنده
,    دانلود اهنگ بی تو لبام نمیخنده
,    دانلود آهنگ امیر شاملو گل فروش
,    اهنگ امیر شاملو ازت دوری نمیخوام
,    خواننده امیر شاملو

 

 

 

http://www.myfaza2music.net/دانلود-آهنگ-امیر-شاملو-همخونه-متن-موزی

گفتی میام به دیدنت دوباره
نیومدی دلم چه بیقراره
هرجا بری میام به دنبال تو
من نمیام دل می کشه میاره
بی تو لب هام نمی خنده
دلم پیش تو بنده
ابروهات مثل کمونه
موهات مثل کمنده
بی تو لب هام نمی خنده
دلم پیش تو بنده
ابروهات مثل کمونه
موهات مثل کمنده
دل تو جام بلوره
رو سرت تاج غروره
بلاگردون چشات شم
خونه بی تو سوت و کوره
تو چشات مثل یه دریاس
شایدم مثل بهاره
یکیشون گل می فروشه
یکیشون گل می شماره
بی تو لب هام نمی خنده
دلم پیش تو بنده
ابروهات مثل کمونه
موهات مثل کمنده
بی تو لب هام نمی خنده
دلم پیش تو بنده
ابروهات مثل کمونه
موهات مثل کمنده
از تو دوری نمی خوام
تورو اینجوری نمی خوام
می خوامت یه دنیا اما
عشقتو زوری نمی خوام
از تو دوری نمی خوام
تورو اینجوری نمی خوام
می خوامت یه دنیا اما
عشقتو زوری نمی خوام
بی تو لب هام نمی خنده
دلم پیش تو بنده
ابروهات مثل کمونه
موهات مثل کمنده
بی تو لب هام نمی خنده
دلم پیش تو بنده
ابروهات مثل کمونه
موهات مثل کمنده







برچسب ها دانلود اهنگ گفتی میام به دیدنت دوباره اهنگ امیر شاملو همخونه دانلود آهنگ امیر شاملو بی تو لبام نمیخنده آهنگ دلم پیش تو بنده از امیر شاملو اهنگ بی تو لبام نمیخنده دلم پیش تو بنده دانلود اهنگ بی تو لبام نمیخنده دانلود آهنگ امیر شاملو گل فروش اهنگ امیر شاملو ازت دوری نمیخوام خواننده امیر شاملو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو