loading...

98music01

,    متن آهنگ برو برو نمیبخشه دلم تو رو,    برو برو نمیبخشه دلم تورو ریمیکس,    دانلود اهنگ برو برو نمیبخشه دلم تورو ریمیکس,    برو برو نمیب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 337 چهارشنبه 03 مهر 1398


,    متن آهنگ برو برو نمیبخشه دلم تو رو
,    برو برو نمیبخشه دلم تورو ریمیکس
,    دانلود اهنگ برو برو نمیبخشه دلم تورو ریمیکس
,    برو برو نمیبخشه دلم تورو با صدای سراب
,    اکورد اهنگ برو برو نمیبخشه دلم تورو
,    برو برو نمیبخشه دلم تورو مرتضی پاشایی
,    دانلود اهنگ برو برو نمیبخشه دلم تورو با صدای زن
,    اهنگ برو برو نمیبخشه دلم تورو با صدای دختر
,    دانلود آهنگ جاده پای پیاده مرتضی پاشایی

 

https://tabanmusic.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%BE%D8%A7%D8%B2%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%87/

برو برو نمی بخشه دلم تو رو

یه غریبه شدی توام بزن زیر حرفات

برو برو بذار دور بشم از هوات

باره آخره گریه می کنم واسه چشمات

جاده پای پیاده منم و آخر خط یه دوستی ساده

اشکام نمیشه پنهون دوباره بغضمو میشکنه نم نم بارون

قلبم میگنه نه اینبار بذار بره

آروم نمیشن ابرا دوباره من تک و تنها میرم لب دریا

بی عشق همه چی سرده

نمی مونه اونی که منو دیوونه کرده

قلبم میگه نه اینبار بذار بره

پازل بند جاده

بخاطر تو و این همه خاطره دل

من ته قصمون رسید ته دنیا

برو برو کسی دردمو حس نکرد

دیگه هیچ موقع برنگرد به این دل تنها

جاده پای پیاده منم و آخر خط یه دوستی ساده

اشکام نمیشه پنهون دوباره بغضمو میشکنه نم نم بارون

قلبم میگنه نه اینبار بذار بره

آروم نمیشن ابرا دوباره من تک و تنها میرم لب دریا

بی عشق همه چی سرده

نمی مونه اونی که منو دیوونه کرده

قلبم میگه نه اینبار بذار بره

 

 

 

download link

 








برچسب ها متن آهنگ برو برو نمیبخشه دلم تو رو برو برو نمیبخشه دلم تورو ریمیکس دانلود اهنگ برو برو نمیبخشه دلم تورو ریمیکس برو برو نمیبخشه دلم تورو با صدای سراب اکورد اهنگ برو برو نمیبخشه دلم تورو برو برو نمیبخشه دلم تورو مرتضی پاشایی دانلود اهنگ برو برو نمیبخشه دلم تورو با صدای زن اهنگ برو برو نمیبخشه دلم تورو با صدای دختر دانلود آهنگ جاده پای پیاده مرتضی پاشایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو