loading...

98music01

,    متن اهنگ من نمیگم قهر نکن,    دانلود آهنگ حالا که من کور شدم دور شدم از خودم از علیرضا طلیسچی,    دانلود اهنگ کور شدم دور شدم.علیرضا طلیسچی, &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 149 پنجشنبه 04 مهر 1398


,    متن اهنگ من نمیگم قهر نکن
,    دانلود آهنگ حالا که من کور شدم دور شدم از خودم از علیرضا طلیسچی
,    دانلود اهنگ کور شدم دور شدم.علیرضا طلیسچی
,    دانلود اهنگ اینم یه جور درده علیرضا طلیسچی
,    اهنگ های ارمان علیدوست
,    آهنگ جدید آرمان
,    دانلود حالا که من کور شدم علیرضا طلیسچی

 

https://www.darvishmusic.com/22423/music-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A2%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%85-%DB%8C%D9%87-%D8%AC%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%D8%AF%D9%87.html

متن آهنگ جدید آرمان علیدوست اینم یه جور درده

حالا که من کور شدم دور شدم از خودم دیگه یه ذره حسه خوب نمیگیرم از توام
تو که کسی تو زندگیت نی آخرش پس منم بذار منم حس کنم که منو به پاهات بستنم

من نمیگم قهر نکن قهر کن ولی حرف بزن همیشه باعث شدی که اشک تو چشام حلقه زد
کاشکی همون قدر که مریض تعریف مردمی بفهمی واسه تنهاییام هیشکی بهتر از تو نی

این یه جور درده خودش زخمو بیشتر نبرش , من دویدم واست اما فاصلم کم نشدش

اینم یه جور درده دارو شو نمیفروشن که حتما نباید بیای یه دفعه بزنی تو گوشم که
اینم یه جور درده که غیر تو نداره جاتو ای که لعنت به تمومه خاطرات با تو

شعر آهنگ جدید آرمان علیدوست اینم یه جور درده

این حبابم ترکید وقت تنهایی رسید درست اونجایی که باید دیگه هیچیمو ندید
اگه دیدینش یه روزی بهش حرفامو بگین حرفامو بگین

این یه جور درده خودش زخمو بیشتر نبرش من دویدم واست اما فاصلم کم نشدش
عیب نداره با خودم میگم شلوغ بوده دورش شلوغ بوده دورش

کاشکی همون قدر که مریض تعریف مردمی بفهمی واسه تنهاییام هیشکی بهتر از تو نی

اینم یه جور درده دارو شو نمیفروشن که حتما نباید بیای یه دفعه بزنی تو گوشم که
اینم یه جور درده که غیر تو نداره جاتو ای که لعنت به تمومه خاطرات با تو با تو با تو







برچسب ها متن اهنگ من نمیگم قهر نکن دانلود آهنگ حالا که من کور شدم دور شدم از خودم از علیرضا طلیسچی دانلود اهنگ کور شدم دور شدم.علیرضا طلیسچی دانلود اهنگ اینم یه جور درده علیرضا طلیسچی اهنگ های ارمان علیدوست آهنگ جدید آرمان دانلود حالا که من کور شدم علیرضا طلیسچی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو