loading...

98music01

,    متن آهنگ دیوونتم با اینکه فهمیدم یه عمره,    متن آهنگ روزبه بمانی دیوونتم با اینکه فهمیدم یه عمره,    متن اهنگ شلیک روزبه بمانی,    دان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 56 دوشنبه 30 دی 1398


,    متن آهنگ دیوونتم با اینکه فهمیدم یه عمره
,    متن آهنگ روزبه بمانی دیوونتم با اینکه فهمیدم یه عمره
,    متن اهنگ شلیک روزبه بمانی
,    دانلوداهنگ شلیک روزبه بمانی
,    شلیک روزبه بمانی متن
,    متن آهنگ شلیک
,    متن اهنگ روزبه بمانی حال من حال اون ادم زخمی
,    متن اهنگ شلیک روزبه بمانی لایو
,    متن شلیک روزبه بمانی
,    متن آهنگ

متن آهنگ شلیک روزبه بمانی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

گنجشکترین آدمِ عالم شده بودم! ●♪♫
او دغدغه اش بود مرا گاز بگیرد… ●♪♫
حرصش که ●♪♫
بدنم خون جگر شد ●♪♫
من سیب شدم، بلکه او را گاز بگیرم! ●♪♫
می آمد و میدید مرا مثل دو تا دوست ●♪♫
من باب دلش یک سره نزدیک نمیکرد… ●♪♫

ملودی : علیرضا افکاری
بر جوخه ی اعدام منِ بی همه چیزش ●♪♫
می آمد و پا میشد و شلیک نمیکرد ●♪♫
دیوونتم با این که فهمیدم ●♪♫
یه عمره این رابطه از سمتِ تو عاشق نداره! ●♪♫
انقدر نگو احساست، از دیوونگیته ●♪♫


احساس اسمش روشه چون منطق نداره… ●♪♫
من آرزویی غیر احساست ندارم؛ از بس که رویامو بهت نزدیک کردم ●♪♫
یک بار که دنبال ردت رفته بودم ●♪♫
من به خودم از پشت سر شلیک کردم! ●♪♫
حالِ من، حال اون آدم زخمیه ●♪♫
که خودش دیده زخمش چقدر کاریه؛ اما جایی نمیره… ●♪♫

تنظیم قطعه : مهرداد احمدزاده
خوش نشسته بمیره… ●♪♫
من بمیرم بمونم، تهش عاشقم ●♪♫
بی تو این حسم، این عشقم، این عاطفم تا تو باشی همینم… ●♪♫
میری ببینی جاتو با کی میشه پر کرد! ●♪♫
با این که این دوری تحمل کردنی نیست… ●♪♫
تو انقدر بودی کنار من بفهمی ●♪♫
جای کسی با هیچ کس پر کردنی نیست ●♪♫







برچسب ها متن آهنگ دیوونتم با اینکه فهمیدم یه عمره متن آهنگ روزبه بمانی دیوونتم با اینکه فهمیدم یه عمره متن اهنگ شلیک روزبه بمانی دانلوداهنگ شلیک روزبه بمانی شلیک روزبه بمانی متن متن آهنگ شلیک متن اهنگ روزبه بمانی حال من حال اون ادم زخمی متن اهنگ شلیک روزبه بمانی لایو متن شلیک روزبه بمانی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو