loading...

98music01

,    متن آهنگ امین رستمی حسم کن,    دانلود آهنگ حسم کن حالا با کیفیت 320,    دانلود آهنگ حسم کن امین رستمی با کیفیت 320,    دانلود آهنگ رفتم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 88 سه شنبه 09 مهر 1398


,    متن آهنگ امین رستمی حسم کن
,    دانلود آهنگ حسم کن حالا با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ حسم کن امین رستمی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ رفتم دلت تنگ بشه از امین رستمی
,    دانلود آهنگ آی تو از امین رستمی
,    عشقم امین رستمی
,    دانلود آهنگ جز عشق تو امین رستمی
,    امین رستمی بی هوا
,    آهنگ بارون امین رستمی

,   

http://hitmusic.ir/%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%85%DB%8C-%D8%AD%D8%B3%D9%85-%DA%A9%D9%86/

اهنگ امین رستمی حسم کن

منو حس کن یه لحظه من همین نزدیکیام

لحظه لحظه میزنه دل من حالا میخوام

هر چی دوست دارمه تو دنیا بگم به تو

حس کنی احساسمو تپشای قلبمو

حسم کن حالابه تو نزدیکم یالا

تب عشقمون بره بالا بالا بالا بالا

حسم کن حالابه تو نزدیکم یالا

تب عشقمون بره بالا بالا بالا بالا

عاشق خیره شدن توی چشمای توام

عاشق حس کردن عطر موهای توام

توی این دیوونگی من خودم پای توام

من تو دنیای توام محو چشمای توام

حسم کن حالا به تو نزدیکم یالا

تب عشقمون بره بالا بالا بالا بالا

حسم کن حالا به تو نزدیکم یالا

تب عشقمون بره بالا بالا بالا بالا

منو حس کن یه لحظه من همین نزدیکیام

لحظه لحظه میزنه دل من حالا میخوام

 ♫♫♫♫

تکست اهنگ امین رستمی حسم کن

 ♫♫♫♫

هر چی دوست دارمه تو دنیا بگم به تو

حس کنی احساسمو تپشای قلبمو

حسم کن حالابه تو نزدیکم یالا

تب عشقمون بره بالا بالا بالا بالا

حسم کن حالابه تو نزدیکم یالا

تب عشقمون بره بالا بالا بالا بالا

عاشق خیره شدنتوی چشمای توام

عاشق حس کردن عطر موهای توام

توی این دیوونگی من خودم پای توام

من تو دنیای توام محو چشمای توام

منو حس کن یه لحظه من همین نزدیکیام

لحظه لحظه میزنه دل من حالا میخوام

هر چی دوست دارمه تو دنیا بگم به تو

حس کنی احساسمو تپشای قلبمو

حسم کن حالابه تو نزدیکم یالا

تب عشقمون بره بالا بالا بالا بالا

حسم کن حالابه تو نزدیکم یالا

تب عشقمون بره بالا بالا بالا بالا

عاشق خیره شدنتوی چشمای توام

عاشق حس کردن عطر موهای توام

توی این دیوونگی من خودم پای توام

من تو دنیای توام محو چشمای توام

خواننده : امین رستمی

****

دانلود اهنگ امین رستمی حسم کن

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها متن آهنگ امین رستمی حسم کن دانلود آهنگ حسم کن حالا با کیفیت 320 دانلود آهنگ حسم کن امین رستمی با کیفیت 320 دانلود آهنگ رفتم دلت تنگ بشه از امین رستمی دانلود آهنگ آی تو از امین رستمی عشقم امین رستمی دانلود آهنگ جز عشق تو امین رستمی امین رستمی بی هوا آهنگ بارون امین رستمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو