loading...

98music01

همش گریه زاری همش بیقراری عجب روزگاری عجب روزگاری نه روز جدیدی نه صبح سپیدی همش نا امیدی .. آهنگ عجب روزگاری از رسول پویان   X دانلود آهنگ همش گریه زاری از محمدرضا شیری X دان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 178 دوشنبه 06 آبان 1398

همش گریه زاری همش بیقراری

عجب روزگاری عجب روزگاری

نه روز جدیدی نه صبح سپیدی

همش نا امیدی ..

آهنگ عجب روزگاری از رسول پویان

 

X دانلود آهنگ همش گریه زاری از محمدرضا شیری X دانلود آهنگ عجب روزگاری از محمدرضا شیری X دانلود اهنگ همش گریه زاری همش بیقراری از محمدرضا عشریه X اهنگ همش گریه زاری همش بیقراری محمدرضا عشریه X دانلود اهنگ همش گریه زاری از محمد رضا عشریه X اهنگ عجب روزگاری محمدرضا عشریه X آهنگ همش گریه زاری محمدرضا عشریه X اهنگ محمدرضا عشریه همش گریه زاری همش بی قراری X دانلود آهنگ عجب روزگاری از رسول پویان با کیفیت 320

http://nakaman.org/

 

تا چشمامو بستم یه گوشه نشستم

خودم رو میبینم که تنها و خستم

گذشتم گذشته و آینده ای نیست

دیگه روز لبهام گل خنده ای نیست

میخوام با همین روزگارم بسازم

نباید نباید خودم رو ببازم

آهنگ عجب روزگاری از رسول پویان

دلو برده دیگه دلم مرده دیگه

کم آورده دیگه کم آورده دیگه

تا چشمام و بستم یه گوشه نشستم

خودم رو میبینم که تنها و خستم

گذشتم گذشته آینده ای نیست

دیگه روز لبهام گل خنده ای نسیت

میخوام با همین روزگارم بسازم

نباید نباید خودم رو ببازم

دلم گریه میخواد من و برده از یاد

نمیاد نمیاد نمیاد ..  

 

 

 

دانلود آهنگ

 







برچسب ها دانلود آهنگ همش گریه زاری از محمدرضا شیری دانلود آهنگ عجب روزگاری از محمدرضا شیری دانلود اهنگ همش گریه زاری همش بیقراری از محمدرضا عشریه اهنگ همش گریه زاری همش بیقراری محمدرضا عشریه دانلود اهنگ همش گریه زاری از محمد رضا عشریه اهنگ عجب روزگاری محمدرضا عشریه آهنگ همش گریه زاری محمدرضا عشریه اهنگ محمدرضا عشریه همش گریه زاری همش بی قراری دانلود آهنگ عجب روزگاری از رسول پویان با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو