loading...

98music01

دل می کنی کی از اون سکوت لعنتی پیش من میای تو یه جا یه روز یه ساعتی می دونم این روزا تو شک بین عشق عادتی غرق می کنم خودم و توی موج موی تو یه روزی عاشقت میشینه رویه روی تو تو این هوا یه روز میپیچه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 56 سه شنبه 14 آبان 1398

دل می کنی کی از اون سکوت لعنتی

پیش من میای تو یه جا یه روز یه ساعتی

می دونم این روزا تو شک بین عشق عادتی

غرق می کنم خودم و توی موج موی تو

یه روزی عاشقت میشینه رویه روی تو

تو این هوا یه روز میپیچه باز بوی تو

می دونم دلت می خواد دوباره پا بگیره عشقمون

ولی جدایی خط کشیده بینمون

زجر می کشیم هر دومون

 

می دونی چقدر عذاب سختیه عذاب بی کسی

چرا به هر چی حقته نمیرسی

این روزا بی کسی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید آرشاوین بنام عشق و عادت

♫♫♫♫♫♫

دلواپسم مگه میشه از تو دست کشید

روی آسمون مگه میشه یه قفس کشید

نمیشه بعد تو, تو هوای رفتنت نفس کشید

زل می زنم به تموم یادگاریات

می پیچه تو اتاق هنوزم صدای خنده هات

با بوی عطر تو دوباره زنده میشه خاطرات

می دونم دلت می خواد دوباره پا بگیره عشقمون

ولی جدایی خط کشیده بینمون

زجر می کشیم هر دومون

می دونی چقدر عذاب سختیه عذاب بی کسی

چرا به هر چی حقته نمیرسی

این روزا بی کسی

دانلود با کیفیت 320 - 9.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید آرشاوین بنام عشق و عادت

دانلود با کیفیت 128 - 3.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید آرشاوین بنام عشق و عادت

 

 

http://pop-music.ir







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو