loading...

98music01

,    ,    دانلود آهنگ همیشه خسته اومدم,    دانلود اهنگ خدا دستمو بگیر,    دانلود اهنگ دوباره دستمو بگیر بذار تموم شه این روزای لعنتی, &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 50 چهارشنبه 22 آبان 1398


,   
,    دانلود آهنگ همیشه خسته اومدم
,    دانلود اهنگ خدا دستمو بگیر
,    دانلود اهنگ دوباره دستمو بگیر بذار تموم شه این روزای لعنتی
,    آهنگ دوباره دستمو بگیر رامین بی باک
,   
,   

https://www.bibakmusic.com/5657/music-pouya-saleki-dobare-dastamo-begir.html

 

متن آهنگ دوباره دستمو بگیر از پویا سالکی

 با دست خالی اومدم حالی به حالی اومدم

 دوباره دیر رسیدمو سالی به سالی اومدم
همیشه خسته اومدم یه دل شکسته اومدم

طوفان به کشتی زده و به گل نشسته اومدم
خدا خدا خدا دوباره دستمو بگیر خدا خدا خدا من اومدم اگر چه دیر

خدا خدا خدا دوباره دستمو بگیر

Khoda khoda khoda dobare dastamo begir

خدا خدا خدا من اومدم اگر چه دیر

Khoda khoda khoda man omadam agar che dir

ترانه آهنگ دوباره دستمو بگیر از پویا سالکی

من اومدم اگر چه دیر با همه قدر نشناسیم دوباره قدر گرفتمو
به در بسته خوردمو قرآن به سر گرفتمو
خدا خدا خدا دوباره دستمو بگیر خدا خدا خدا من اومدم اگر چه دیر

خدا خدا خدا دوباره دستمو بگیر

Khoda khoda khoda dobare dastamo begir

خدا خدا خدا من اومدم اگر چه دیر

Khoda khoda khoda man omadam agar che dir







برچسب ها دانلود آهنگ همیشه خسته اومدم دانلود اهنگ خدا دستمو بگیر دانلود اهنگ دوباره دستمو بگیر بذار تموم شه این روزای لعنتی آهنگ دوباره دستمو بگیر رامین بی باک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو