loading...

98music01

,    ,    دانلود اهنگ من دوست دارم برو,    دانلود آهنگ من دوست داشتم تورو ریمیکس,    دانلود اهنگ من دوست دارم تورو تورو,    آ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 47 سه شنبه 12 آذر 1398


,   

,    دانلود اهنگ من دوست دارم برو
,    دانلود آهنگ من دوست داشتم تورو ریمیکس
,    دانلود اهنگ من دوست دارم تورو تورو
,    آهنگ من دوست دارم تورو
,    دانلود آهنگ رد دادی ریمیکس
,    دانلود اهنگ من دوست داشتم تورو
,    دانلود آهنگ عماد طالب زاده حق داری
,    دانلود آهنگ رد دادی عماد طالب زاده ریمیکس
,    دانلود آهنگ رد دادی دیگه
,   

https://www.bibakmusic.com/10233/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DB%8C.html

متن آهنگ رد دادی از عماد طالب زاده

حق داری داری هذیون میگی باز تب داری
به همه غیر خودت شک داری میگی از رابطمون بیزاری
رد دادی دیگه از چشم منم افتادی
برو هر جا که میخوای آزادی تو یه آدمه پر از ایرادی
من دوست داشتم تو رو برو هر جا که دوست داری
احساست به من چیه کیه اون که دوسش داری

Ehsaset be man chiye kiye on ke dosesh dari

رد دادی دیگه منو داری جای کی میذاری

Rad dadi dige mano dari jaye ki mizari

من دوست داشتم تو رو برو هر جا که دوست داری

احساست به من چیه کیه اون که دوسش داری

Ehsaset be man chiye kiye on ke dosesh dari

رد دادی دیگه منو داری جای کی میذاری

Rad dadi dige mano dari jaye ki mizari

ترانه آهنگ رد دادی از عماد طالب زاده

درگیری واسه کی هی خودتو میگیری
تو که میگفتی برام میمیری
اینجوری باشه که از دست میری
رد دادی دیگه از چشم منم افتادی
برو هر جا که میخوای آزادی تو یه آدمه پر از ایرادی
من دوست داشتم تو رو برو هر جا که دوست داری
احساست به من چیه کیه اون که دوسش داری

Ehsaset be man chiye kiye on ke dosesh dari

رد دادی دیگه منو داری جای کی میذاری

Rad dadi dige mano dari jaye ki mizari

من دوست داشتم تو رو برو هر جا که دوست داری

احساست به من چیه کیه اون که دوسش داری

Ehsaset be man chiye kiye on ke dosesh dari

رد دادی دیگه منو داری جای کی میذاری

Rad dadi dige mano dari jaye ki mizari







برچسب ها دانلود اهنگ من دوست دارم برو دانلود آهنگ من دوست داشتم تورو ریمیکس دانلود اهنگ من دوست دارم تورو تورو آهنگ من دوست دارم تورو دانلود آهنگ رد دادی ریمیکس دانلود اهنگ من دوست داشتم تورو دانلود آهنگ عماد طالب زاده حق داری دانلود آهنگ رد دادی عماد طالب زاده ریمیکس دانلود آهنگ رد دادی دیگه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو