loading...

98music01

,    ,    متن آهنگ بازیچه سینا درخشنده,    دانلود اهنگ سینا درخشنده خیال تو,    دانلود اهنگ نمیدونی چقدر سخته از سینا درخشنده,  &n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 78 شنبه 16 آذر 1398


,   
,    متن آهنگ بازیچه سینا درخشنده
,    دانلود اهنگ سینا درخشنده خیال تو
,    دانلود اهنگ نمیدونی چقدر سخته از سینا درخشنده
,    دانلود اهنگ سینا درخشنده کنارتم
,    دانلود آهنگ سینا درخشنده آغوش
,    دانلود اهنگ سینا درخشنده عشق من
,    دانلود اهنگ سینا درخشنده اسممو صدا بزن
,   

ببین چشمای من پر از خواهشه چه فایده واسه تو که بی ارزشه
با این حالی که تو منو خط زدی هنوزم نگات واسم آرامشه
یه دنیا دوستت دارم و عاشق مثل اون شب بارونی
که با یک نگاه عاشق تو شدم میدونستم عاشقترم میکنی
یکی از جدایی شکایت کنه چجوری بدون تو عادت کنم
نباید بشی سهم عشق کسی که تا عمر دارم حسادت کنم
چیه نقش من توی دنیای تو به بازیچه بودن تو دستای تو
میرم تا بدونی از احساس من شده هرشبم خواب و رویای تو
میدونم که دوست داشتنت اشتباست تو میگفتی عاشق شدن یک خطاست
حالا که وجودم اسیر توعه نگو عاشقی مال تو غصه هاست
یکی از جدایی شکایت کنه چجوری بدون تو عادت کنم
نباید بشی سهم عشق کسی که تا عمر دارم حسادت کنم
چیه نقش من توی دنیای تو به بازیچه بودن تو دستای تو
میرم تا بدونی از احساس من شده هرشبم خواب و رویای تو

https://ahaang.com







برچسب ها متن آهنگ بازیچه سینا درخشنده دانلود اهنگ سینا درخشنده خیال تو دانلود اهنگ نمیدونی چقدر سخته از سینا درخشنده دانلود اهنگ سینا درخشنده کنارتم دانلود آهنگ سینا درخشنده آغوش دانلود اهنگ سینا درخشنده عشق من دانلود اهنگ سینا درخشنده اسممو صدا بزن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو