loading...

98music01

,    ,    دانلود ترانه محلی امان امان از روزگارم,    دانلود ترانه مرتضی جعفر زاده امان امان از روزگارم,    دانلود ترانه مرتضی جعفرزاده, 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 151 پنجشنبه 05 دی 1398


,   
,    دانلود ترانه محلی امان امان از روزگارم
,    دانلود ترانه مرتضی جعفر زاده امان امان از روزگارم
,    دانلود ترانه مرتضی جعفرزاده
,    دانلود ترانه امان امان امان
,    ترانه امان امان
,    دانلود ترانه امان امان امان های
,    امان امان از روزگارم مرتضی جعفرزاده
,    ترانه امان امان های
,    دانلود ترانه جدایی از مرتضی جعفرزاده
,    Download Tarane
,   

 

امان امان از روزگارم از درد و غم ها بیقرارم

سوزنده قسمت خوشی را پری واسه پرواز ندارم

♫♫●|●|●♫♫

امان امان از این زمانه گریه شده برام بقایی

دلی ندارم من بخونم ترانه های عاشقانه

♫♫●|●|●♫♫

من اینجا تو خوشی بدون قلبم اونجا

کی میشه روزهای غم بگذره مثل فردا

من اینجا تو خوشی بدون قلبم اونجا

ای خدا برس به داد دل تنگ و تنها

♫♫●|●|●♫♫

دانلود آهنگ مرتضی جعفرزاده امان از روزگار

♫♫●|●|●♫♫

امان امان از بی وفایی از قسمت بد جدایی

پرم ز خنجر زمانه دنیا تنم نداره جایی

شکسته شیشه ی دلم رو نشونه ریشه های غم را

گرفته از دلم گلم را

♫♫●|●|●♫♫

من اینجا تو خوشی بدون قلبم اونجا

کی میشه روزهای غم بگذره مثل فردا

من اینجا تو خوشی بدون قلبم اونجا

ای خدا برس به داد دل تنگ و تنها

♫♫●|●|●♫♫

امان امان از روزگارم از درد و غم ها بیقرارم

سوزنده قسمت خوشی را پری واسه پرواز ندارم

♫♫●|●|●♫♫

امان امان از این زمانه گریه شده برام بقایی

دلی ندارم من بخونم ترانه های عاشقانه

♫♫●|●|●♫♫

من اینجا تو خوشی بدون قلبم اونجا

کی میشه روزهای غم بگذره مثل فردا

من اینجا تو خوشی بدون قلبم اونجا

ای خدا برس به داد دل تنگ و تنها







برچسب ها دانلود ترانه محلی امان امان از روزگارم دانلود ترانه مرتضی جعفر زاده امان امان از روزگارم دانلود ترانه مرتضی جعفرزاده دانلود ترانه امان امان امان ترانه امان امان دانلود ترانه امان امان امان های امان امان از روزگارم مرتضی جعفرزاده ترانه امان امان های دانلود ترانه جدایی از مرتضی جعفرزاده Download Tarane
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو