loading...

98music01

,    متن آهنگ ترکی حسین رستمی,    متن اهنگ محلی حسین رستمی,    متن فول آلبوم حسین رستمی,    متن تمامی اهنگهای حسین رستمی,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 68 پنجشنبه 12 دی 1398



,    متن آهنگ ترکی حسین رستمی
,    متن اهنگ محلی حسین رستمی
,    متن فول آلبوم حسین رستمی
,    متن تمامی اهنگهای حسین رستمی
,    متن اهنگ حسین رستمی ای روزگار
,    متن اهنگ حسین رستمی آغلمه
,    متن اهنگ های محلی حسین رستمی
,    متن اهنگ های حسین رستمی و رحیم لطفی
,    متن آهنگهای رحیم لطفی و حسین رستمی
,    متن آهنگ ترکی

 

متن آهنگ حسین رستمی و رحیم لطفی بنام یاش گلر آی یاش گلر پنجردن داش گلر

♪♪♫♫ یاش گلر آی یاش گلر پنجردن داش گلر

یاش گلر آی گلر خمار گوزدن یاش گلر

من یاریمی گورمسم گوزلریمنن قان گلر جان

من یاریمی گورمسم گوزلریمنن قان گلر جان

دیشب که بارون امد یارم لب بوم امد رفتم لبش ببوسم

رفتو خروس خون امد الله الله میاید بوی گلاب میاید

خانه رو جارو کنید داماد ما میایه

یاش گلر آی یاش گلر پنجردن داش گلر

یاش گلر آی گلر خمار گوزدن یاش گلر

من یاریمی گورمسم گوزلریمنن قان گلر جان

من یاریمی گورمسم گوزلریمنن قان گلر جان

دیشب که بارون امد یارم لب بوم امد رفتم لبش ببوسم

رفتو خروس خون امد الله الله میاید بوی گلاب میاید

خانه رو جارو کنید داماد ما میایه ♫♫♪♪

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

 

http://www.music-single.com







برچسب ها متن آهنگ ترکی حسین رستمی متن اهنگ محلی حسین رستمی متن فول آلبوم حسین رستمی متن تمامی اهنگهای حسین رستمی متن اهنگ حسین رستمی ای روزگار متن اهنگ حسین رستمی آغلمه متن اهنگ های محلی حسین رستمی متن اهنگ های حسین رستمی و رحیم لطفی متن آهنگهای رحیم لطفی و حسین رستمی متن آهنگ ترکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو