loading...

98music01

,    متن آهنگ جدیدا یکی اومده,    متن آهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم ریمیکس,    متن ریمیکس mp3 آهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم,    اهنگ جدیدا یکی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 32 سه شنبه 24 دی 1398


,    متن آهنگ جدیدا یکی اومده
,    متن آهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم ریمیکس
,    متن ریمیکس mp3 آهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم
,    اهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم ریمیکس
,    ریمیکس mp3 آهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده
,    متن اهنگ وای چه حالی داره یکی هوامو داره ریمیکس
,    یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده شدیدا ریمیکس
,    متن اهنگ ریمیکس mp3 آهنگ علی هایپر جدیدا یکی اومده تو قلبم
,    متن اهنگ باز داره بارون میگیره دلم اروم میگیره ریمیکس
,    متن اهنگ
,   

جدیدا یکی اومده تو قلبم عاشقم کردی شدیدا

نگم از اون دو تا چشاش که پریدم آخه نمیدونی که چه حالی داره به تو رسیدن

وای چه حالی داره یکی هوامو داره فک نمیکردم یه روز عاشق بشم دوباره

♫وای چه حسی دارعه بدونی یکی دیوونه وار دوست داره♫

باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره تو که باشی باز کنارت دل من جون میگیره

♫سختی های زندگیم تو که باشی داره آسون میگیره♫

باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره تو که باشی باز کنارت دل من جون میگیره

سختی های زندگیم تو که باشی داره آسون میگیره..

منو وابسته کردی تو ببین با من چه کردی دلم میخواد تو این روزا فقط با من بگردی

چقدر خوبه که با من خوبی و با همه سردی جدیدا شدم دیوونه ی با تو پریدن

♫حتی یه روز ازت بدی ندیدم تویی عشق جدیدم♫

باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره

♫تو که باشی باز کنارت دل من جون میگیره♫

سختی های زندگیم تو که باشی داره آسون میگیره

باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره

تو که باشی باز کنارت دل من جون میگیره…

سختی های زندگیم تو که باشی داره آسون میگیره

♫♫♫♫

تکست ریمیکس باز داره بارون میگیره علی هایپر

♫♫♫♫

جدیدا یکی اومده تو قلبم عاشقم کردی شدیدا

نگم از اون دو تا چشاش که پریدم آخه نمیدونی که چه حالی داره به تو رسیدن

وای چه حالی داره یکی هوامو داره فک نمیکردم یه روز عاشق بشم دوباره

♫وای چه حسی دارعه بدونی یکی دیوونه وار دوست داره♫

باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره تو که باشی باز کنارت دل من جون میگیره

♫سختی های زندگیم تو که باشی داره آسون میگیره♫

باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره تو که باشی باز کنارت دل من جون میگیره

سختی های زندگیم تو که باشی داره آسون میگیره..

منو وابسته کردی تو ببین با من چه کردی دلم میخواد تو این روزا فقط با من بگردی

چقدر خوبه که با من خوبی و با همه سردی جدیدا شدم دیوونه ی با تو پریدن

♫حتی یه روز ازت بدی ندیدم تویی عشق جدیدم♫

باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره

♫تو که باشی باز کنارت دل من جون میگیره♫

سختی های زندگیم تو که باشی داره آسون میگیره

باز داره بارون میگیره دلم آروم میگیره

تو که باشی باز کنارت دل من جون میگیره…

سختی های زندگیم تو که باشی داره آسون میگیره







برچسب ها متن آهنگ جدیدا یکی اومده متن آهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم ریمیکس متن ریمیکس mp3 آهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم اهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم ریمیکس ریمیکس mp3 آهنگ جدیدا یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده متن اهنگ وای چه حالی داره یکی هوامو داره ریمیکس یکی اومده تو قلبم عاشقم کرده شدیدا ریمیکس متن اهنگ ریمیکس mp3 آهنگ علی هایپر جدیدا یکی اومده تو قلبم متن اهنگ باز داره بارون میگیره دلم اروم میگیره ریمیکس متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو