loading...

98music01

دانلود آهنگ,متن آهنگ  آستیگمات از رضا صادقی ,دانلود آهنگ مجاز,دانلود آهنگ جدید  آستیگمات از رضا صادقی,دانلود آهنگ  آستیگمات از رضا صادقی با کیفیت 320,دانلود بهترین آهنگ های ایرانی,کد آه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 98 یکشنبه 11 آذر 1397

دانلود آهنگ,متن آهنگ  آستیگمات از رضا صادقی ,دانلود آهنگ مجاز,دانلود آهنگ جدید  آستیگمات از رضا صادقی,دانلود آهنگ  آستیگمات از رضا صادقی با کیفیت 320,دانلود بهترین آهنگ های ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  آستیگمات از رضا صادقی ,دانلود آهنگ گلچین,شعر آهنگ  آستیگمات از رضا صادقی ,پخش آنلاین آهنگ  آستیگمات از رضا صادقی ,دانلود موزیک,دانلود تک آهنگ  آستیگمات از رضا صادقی ,دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی,دانلود ترانه  آستیگمات از رضا صادقی,کد موزیک  آستیگمات از رضا صادقی ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم  آستیگمات از رضا صادقی ,کد آهنگ پیشواز رایتل  آستیگمات از رضا صادقی ,تکست آهنگ  آستیگمات از رضا صادقی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  آستیگمات از رضا صادقی ,دانلود آهنگ  آستیگمات از رضا صادقی,دانلود آهنگ زیبای  آستیگمات از رضا صادقی , متن ترانه  آستیگمات از رضا صادقی ,کد آهنگ  آستیگمات از رضا صادقی ,

آهای روزای سوت و کور کوچه‌ی تنگ بی عبور
دستای خالی دل پُر فردای خوب ِ خیلی دور
دلی نمیمونه واسم وقتی که سمی ِ هوا
وقتی قفس زندگیمه فرار کنم من تا کجا
سر روی بالشت میذارم گریه میاد یاد چشام
بگو به چه جرمی توی این روزام
دلی نمیمونه واسم دلخوشیو یاد بگیرم
وقتی که پر نیست توو تنم دنبال پرواز نمیرم
وقتی نفس قیمت جون ِ بذار تنها بمیرم
تو یه جوون میبینی ولی من پیرم

♫♫♫♫
فکر نمیکردم زندگی مثل یه کابوس شه برام
فکر نمیکردم که دلم تنگ شه واسه خندیدنام
دلی نمیمونه واسم وقتی که سمی ِ خوا
وقتی قفس زندگیمه فرار کنم من تا کجا
سر روی بالشت میذارم گریه میاد یاد چشام
بگو به چه جرمی توی این روزام
دلی نمیمونه واسم دلخوشیو یاد بگیرم
وقتی که پر نیست توو تنم دنبال پرواز نمیرم
وقتی نفس قیمت جون ِ بذار تنها بمیرم
تو یه جوون میبینی ولی من پیرم
تو یه جوون میبینی ولی من پیرم

ترانه آهنگ آستیگمات رضا صادقی

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

https://www.tak3da.com







برچسب ها دانلود آهنگ متن آهنگ آستیگمات از رضا صادقی دانلود آهنگ مجاز دانلود آهنگ جدید آستیگمات از رضا صادقی دانلود آهنگ آستیگمات از رضا صادقی با کیفیت 320 دانلود بهترین آهنگ های ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل آستیگمات از رضا صادقی دانلود آهنگ گلچین شعر آهنگ آستیگمات از رضا صادقی پخش آنلاین آهنگ آستیگمات از رضا صادقی دانلود موزیک دانلود تک آهنگ آستیگمات از رضا صادقی دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی دانلود ترانه آستیگمات از رضا صادقی کد موزیک آستیگمات از رضا صادقی دانلود آهنگ با لینک مستقیم آستیگمات از رضا صادقی کد آهنگ پیشواز رایتل آستیگمات از رضا صادقی تکست آهنگ آستیگمات از رضا صادقی کد آهنگ پیشواز همراه اول آستیگمات از رضا صادقی دانلود آهنگ آستیگمات از رضا صادقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو