loading...

98music01

,    دانلود آهنگ mp3 آخ چقدر مستم من,    دانلود ریمیکس آهنگ mp3 وای چقدر مستم من,    آهنگ mp3 وای چقدر مستم من صوتی,    دانلود آهنگ mp3 وای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 179 سه شنبه 01 بهمن 1398


,    دانلود آهنگ mp3 آخ چقدر مستم من
,    دانلود ریمیکس آهنگ mp3 وای چقدر مستم من
,    آهنگ mp3 وای چقدر مستم من صوتی
,    دانلود آهنگ mp3 وای چقدر مستم من با لینک مستقیم
,    دانلود اهنگ mp3 وای چقدر مستم من اخ ببین
,    آهنگ mp3 وای چقدر مستم من اخ ببین
,    آهنگ mp3 وای چقدر مستم من ریمیکس
,    موزیک ویدیو ساسی بنام وای چقدر مستم من
,    ساسی وای چقدر مستم من موزیک ویدیو
,    دانلود موزیک

اعصابم داغونه وینستون لایتم کو
موشول اینا دارن میان خدا بلک اند وایتم کو
کو کو کوری مگه تو دو دو دو دو دور لبت و از اونا بزن که همه میزنن و
تق تق دارن در میزنن آخ اومدم که درو وا کنم و وا کردم و تا وا کردم
یکی من و بوس کرد از کجا از نوک پا تا گردن
قدم قدم دم دم قدم قدم دره ره د دم
من سر کوچه شون میرفتم هی میگفت ساسی نیا ولی باز میرفتم
آخه رفتنی باید بره تو منو میخوای خیلی خب
قلپ قلپ مشروبتم برو بالا بیا تو بغلم همین حالا
وای چقدر مستم من آخ ببین بدنم و راه رفتنم و تاب کمرم و
وای چقدر مستم من آخ ببین عشوه هامو چند تا از اون چشمه هامو

آخ تو چه مستی هستی از عصری میرقصی بس نیست
بستی دل من و به دل خودت و بد این دل من و شکستی
نشکن این مال توعه همش میگرده دنبال توعه
این قلب بیچاره منه که همش تو کار توعه
وای چقد مستم من آخ ببین بدنمو راه رفتنمو تابه کمرمو
وای چقد مستم من آخ ببین عشوه هامو چندتا از اون چشمه هامو

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 آخ چقدر مستم من دانلود ریمیکس آهنگ mp3 وای چقدر مستم من آهنگ mp3 وای چقدر مستم من صوتی دانلود آهنگ mp3 وای چقدر مستم من با لینک مستقیم دانلود اهنگ mp3 وای چقدر مستم من اخ ببین آهنگ mp3 وای چقدر مستم من اخ ببین آهنگ mp3 وای چقدر مستم من ریمیکس موزیک ویدیو ساسی بنام وای چقدر مستم من ساسی وای چقدر مستم من موزیک ویدیو دانلود موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو