loading...

98music01

,    دانلود آهنگ بگو چه کنم اصفهانی,    دانلود آهنگ ارمغان تاریکی محمد اصفهانی با کیفیت 320,    دانلود اهنگ ارمغان تاریکی اصفهانی,    دانلود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 90 چهارشنبه 06 تیر 1397


,    دانلود آهنگ بگو چه کنم اصفهانی
,    دانلود آهنگ ارمغان تاریکی محمد اصفهانی با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ ارمغان تاریکی اصفهانی
,    دانلود آهنگ بی کلام ارمغان تاریکی
,    متن آهنگ چه در دل من اصفهانی
,    دانلود اهنگ ارمغان تاریکی با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ محمد اصفهانی
,    متن آهنگ ارمغان تاریکی محمد اصفهانی
,    دانلود آهنگ اصفهانی تکیه بر باد
,   

http://www.myfaza2music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D9%85%D8%BA%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9/

 

متن موزیک ارمغان تاریکی محمد اصفهانی

چه در دل من چه در سر تو من از تو رسیدم به باور تو
تو بودی و منبه گریه نشستم برابر تو به خاطر تو به گریه نشستم بگو چکنم
با تو شوری در جان بی تو جانی ویران از این زخم پنهان می میرم
نامت در من باران یادت در دل طوفان با تو امشب پایان میگیرم
نه بی تو سکوت نه بی تو سخن به یاد تو بودم به یاد تو من
ببین غم تو رسیده به جان و دویده به تن ببین غم تو رسیده به جانم بگو چه کنم
با تو شوری در جان بی تو جانی ویران از این زخم پنهان می میرم می میرم

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ بگو چه کنم اصفهانی دانلود آهنگ ارمغان تاریکی محمد اصفهانی با کیفیت 320 دانلود اهنگ ارمغان تاریکی اصفهانی دانلود آهنگ بی کلام ارمغان تاریکی متن آهنگ چه در دل من اصفهانی دانلود اهنگ ارمغان تاریکی با لینک مستقیم دانلود آهنگ محمد اصفهانی متن آهنگ ارمغان تاریکی محمد اصفهانی دانلود آهنگ اصفهانی تکیه بر باد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو