loading...

98music01

آهنگ شناسنامه آیدین» شاعر : علی حسین زاده» آهنگ ساز : علی حسین زاده» تنظیم : علی حسین زادهاسم بچه تو بزار اسم منتا یه روز یادت بیفته عشق منوقتی رویایی نمونده بین مابهتره بری رفیق نیم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 147 پنجشنبه 18 مرداد 1397

آهنگ شناسنامه آیدین
» شاعر : علی حسین زاده
» آهنگ ساز : علی حسین زاده
» تنظیم : علی حسین زاده
اسم بچه تو بزار اسم من
تا یه روز یادت بیفته عشق من
وقتی رویایی نمونده بین ما
بهتره بری رفیق نیمه راه


دیگه احساسی نمونده بینمون
رفته اسمت تو شناسنامه ی اون
می دونم تلخه ولی چاره ای نیست
هر چی عکسِ از من و توست بسوزون

بی فایدست هر چی بگی پشیمونم
می دونی نمیشه کنارت بمونم
اینو بدون هرگز از یادم نمیری 
چطور دلت اومد حرفتو پس بگیری


اون که پای عشقمون سوخت، اون منم
سنگِ عشقتو به سینه می زدم
منی که واست میمردم شب و روز
حالا باید دل به تنهایی بدم
دیدی گفتم که یه روز پر میکشی
از منو تموم خاطراتِ من
دیگه فرقی ام نداره میبینم
که حالا کیو گذاشتی جای من

بی فایدست هر چی بگی پشیمونم
می دونی نمیشه کنارت بمونم
اینو بدون هرگز از یادم نمیری 
چطور دلت اومد حرفتو پس بگیری







برچسب ها دانلود آهنگ شناسنامه آیدین کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول شناسنامه آیدین کد آهنگ پیشواز همراه اول شناسنامه آیدین کد آهنگ پیشواز ایرانسل شناسنامه آیدین دانلود آهنگ شناسنامه آیدین دانلود آهنگ شناسنامه آیدین رمیکس Remix متن آهنگ شناسنامه آیدین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو