loading...

98music01

, متن آهنگ شنیدم که میخوای یکی از این روزا بری واسه همیشه , منو جا بزاری عزیزم تو بهم بگو اخه مگه میشه , چی سرت اومده چی شده که د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 972 پنجشنبه 07 تیر 1397

 

 

   ,   متن آهنگ

  شنیدم که میخوای یکی از این روزا بری واسه همیشه

 

   ,   منو جا بزاری عزیزم تو بهم بگو اخه مگه میشه

 

   ,   چی سرت اومده چی شده که دیگه منو دوستم نداری

 

   ,   چی سرت اومده چرا همش واسه من بهونه میاری

 

 

   ,   شبا گریه کنون میام تا لب پنجره ی خونتون

 

   ,   که بگم عزیزم تو رو دوست دارم من با دل و جون

 

   ,   که بگم عزیزم نرو تو رو خدا نرو پیشم بمون

 

   ,   وای دلم میگیره وقتی تو نفسمی و نیستی پیشم

 

   ,   وای دلم میگیره بی تو حتی یه لحظم اروم نمیشم

 

   ,   وای دلم میگیره تو نباشی تو تنهایی دیوونه میشم

 

   ,   نگو که رفتی بدون اگه بری دلم دیگه اروم نداره

 

   ,   نگو بریدی نگو بریدی ساده از عشق پاکم

 

   ,   نگو بریدی دارم میمیرم عشقم برس به دادم

 

   ,   چی سرت اومده چی شده که دیگه منو دوستم نداری

 

   ,   چی سرت اومده چرا همش واسه من بهونه میاری

 

   ,   شبا گریه کنون میام تادم پنجره ی خونتون

 

   ,   که بگم عزیزم تو رو دوست دارم من با دل و جون

 

http://www.javab24.com/cat/94493-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF







برچسب ها متن آهنگ شنیدم که میخوای یکی از این روزا بری واسه همیشه منو جا بزاری عزیزم تو بهم بگو اخه مگه میشه چی سرت اومده چی شده که دیگه منو دوستم نداری چی سرت اومده چرا همش واسه من بهونه میاری شبا گریه کنون میام تا لب پنجره ی خونتون که بگم عزیزم تو رو دوست دارم من با دل و جون که بگم عزیزم نرو تو رو خدا نرو پیشم بمون وای دلم میگیره وقتی تو نفسمی و نیستی پیشم وای دلم میگیره بی تو حتی یه لحظم اروم نمیشم وای دلم میگیره تو نباشی تو تنهایی دیوونه میشم نگو که رفتی بدون اگه بری دلم دیگه اروم نداره نگو بریدی نگو بریدی ساده از عشق پاکم نگو بریدی دارم میمیرم عشقم برس به دادم شبا گریه کنون میام تادم پنجره ی خونتون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو